۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۳۴۳۷۸
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد؛

آغاز ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه

آغاز ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صالحی گفت: ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه آغاز شده است و علاقه مندان می‌توانند در 4 بخش مختلف در این رقابت‌ها حضور داشته باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: این مسابقات ویژه برادران و خواهران می باشد و افراد بالای ۱۸ سال می توانند با هم به رقابت بپردازند.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: علاقمندان برای حضور در این مسابقه تا ۱۵ خرداد سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه quraniran.ir  ثبت نام کنند.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: این مسابقات در چهار رشته انفرادی یا آوایی و نیز رشته گروه و یا نغماتی و معارف تخصصی و عمومی برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه با همت دست اندرکاران این دوره از مسابقات منابع آزمون های در سامانه مذکور بارگذاری شده است و علاقمندان می توانند برای رقابت بهتر و مناسب تر از این منابع استفاده کنند.

حجت الاسلام صالحی گفت: در بخش انفرادی رشته های حفظ ۵ جزء قرآن کریم، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء حفظ کل قرآن، قرائت، ترتیل قرآن کریم، قرائت تحقیق قرآن کریم، دعا خوانی و اذان می باشد.

حسین ثالث مؤید

ارسال نظرات