۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۷۳۴۶۱۱
امام جمعه موقت کاشان:

دولت ها به تدریج دلار را از اقتصاد خود دور می‌کنند

دولت ها به تدریج دلار را از اقتصاد خود دور می‌کنند
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار تاکید کرد که دولت ها به تدریج دلار را از صفحه اقتصادی خود دور می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم حسین داد احمدی، گفت: مشکلات فرهنگی و اقتصادی از مسائلی مهم امروز جامعه اسلامی ایران است که سبب ناراحتی مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز مسائل فرعی سبب غفلت از مسائل اصلی شده است، افزود: هر چند دشمن مسبب اصلی برخی مشکلات است، اما نباید فراموش کرد که اردوگاه دشمن متشنج است و دشمن به شدت از ملت ایران و رهبر معظم انقلاب عصبانی است.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: امروز دشمن خود را در برابر ملت ایران شکست خورده می‌بیند و جنگ ترکیبی دشمن که توطئه‌ای بسیار پیچیده و خطرناک و خطرناک‌تر از جنگ تحمیلی بود شکست خورده است.

حجت الاسلام اسلامی تبار افزود: نقشه دشمن در جنگ ترکیبی به اندازه‌ای دقیق طراحی شده بود که رهبر معظم انقلاب آن را تحسین کرد، اما دشمن از قدرت رهبرمعظم انقلاب غافل بود و همین امر سبب شکست نقشه دشمن در جنگ ترکیبی شد و دشمن امروز در جنگ ترکیبی خودش را شکست خورده می‌بیند.

به گفته وی دشمن در جنگ ترکیبی خود نقشه‌های فراوانی را طراحی کرده بود تا با اجرای نقشه اصلی خود کشور را نابود کند، اما دشمن حتی نقشه‌های خود را در داخل کشور نقش برآب می‌بیند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: امروز دشمن منطقه را از دست رفته می‌بیند و میلیارد‌ها دلار برای داعش هزینه کرد، اما ایران لبنان را در اختیار دارد و سوریه و عراق را از چنگ داعش فرزند ناخلف آمریکا و اسرائیل خارج کرد و پشت مرز‌های اسرائیل قرار گرفته است.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امروز ایران توانسته است یمن و عربستان سعودی را که آمریکا او را گاو شیرده خود معرفی کرد را از چنگ آمریکا و اسرائیل خارج کند و بزرگترین ضربه را به آمریکا و اسرائیل و آمریکا بزند.

به گفته وی امروز آمریکا از عربستان درخواست تجدید نظر عربستان برای ارتباط با ایران شده است و عربستان این درخواست آمریکا را رد کرده است.

وی با اشاره به تضعیف قوای نظامی اسرائیل، اظهار داشت: اسرائیل امروز به اندازه‌ای تضعیف شده است که نه تنها قدرت حمله ندارد، بلکه قدرت بازدارنگی نیز ندارد.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: امروز اسرائیل توسط خود اسرائیلی‌ها از درون در حال فروپاشی است و با تظاهرات گسترده روزانه روبرو است و نیروهای نظامس اش از دستورات سرپیچی و افسرانش در حال فرار هستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه امروز ایران با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند، اما نباید از پیشرفت‌های ایران غافل شد، افزود: امروز ایران اسلامی در بیشتر حوزه‌ها جزو کشور‌های برتر جهان است و دشمن تلاش می‌کند تا سد راه پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران شود.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امروز سلطه دلار در سراسر دنیا در حال افول است و دولت‌ها به تدریج دلار را از صفحه اقتصادی خود دور می‌کنند و معامله با دلار در عراق به عنوان جرم شناخته شده است.

وی ادامه داد: اگر رهبر معظم انقلاب سال‌ها قبل اعلام می‌کند ایران خرمشهر‌ها در پیش دارد برای این است که امروز بیت المقدس دومین خرمشهرما است و زمینه آزادی آن در حال فراهم شدن است و سومین خرمشهر مکه مکرمه است و همه این‌ها مقدمه ظهور است.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: تمامی موفقیت‌ها و پیروزی‌های به دست آمده به برکت خون شهدا زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است.

لازم به ذکر است، از شهید مدافع حرم حسین داد احمدی از رزمندگان لشکر فاطمیون سه فرزند خردسال پسر به یادگار مانده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات