۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۳۴۶۶۹

مدیرکل جدید مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان شمالی معرفی شد

مدیرکل جدید مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان شمالی معرفی شد
مراسم تودیع و معارفه مدیران مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان شمالی برگزار و حجت‌الاسلام امیری به‌عنوان مدیرکل این مرکز منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان شمالی با حضور حجت‌الاسلام ملکدار، مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و مدیران کل مراکز و مدارس حوزوی برگزار شد.

در این مراسم با قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام مسعود انصاری حجت‌الاسلام محمد امیری به‌عنوان مدیرکل جدید مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان شمالی معرفی شد و فعالیت رسمی خود را در این نهاد آغاز کرد.

مرکز خدمات حوزه علمیه با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و در راستای حمایت از طلاب و روحانیان و خانواده آن‌ها در سال 1370 تأسیس شد.

این نهاد در راستای تأمین رفاه طلاب در بخش‌های گوناگون مسکن، بیمه، وام قرض‌الحسنه و سایر موارد از طلاب و روحانیان حمایت کرده تا به این طریق این قشر مبلغ متناسب با دیگر اقشار جامعه از خدمات قابل قبولی برخوردار شوند

رفع مشکلات معیشتی و موضوع مسکن طلاب یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مرکز خدمات حوزه علمیه است تا طلاب بتوانند با فراغ خاطر بیشتری به امر تعلیم و تبلیغ دین و آموزه‌های دینی بپردازند.

گفتنی است، 1500 طلبه در 15 مدرسه علمیه استان شامل 9 مدرسه علمیه برادران و 6 مدرسه علمیه خواهران و با استفاده از ظرفیت 170 استاد اعزامی و حق‌التدریس مشغول به تحصیل هستند. /9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات