۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۷۳۴۸۱۱
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

دشمن با هدف قرار دادن حجاب، هویت زن ایرانی اسلامی را نشانه گرفته است

دشمن با هدف قرار دادن حجاب، هویت زن ایرانی اسلامی را نشانه گرفته است
قاضی زاده هاشمی به توطئه دشمن برای رواج بی حجابی اشاره کرد و گفت: حجاب مانع نیست و زنان با حفظ حجاب در عرصه های مختلف نقش آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، در آیین تجلیل از دختران شاهد و ایثارگر استان لرستان با تبریک روز دختر گفت: رهبر معظم انقلاب در چند سال گذشته فرمودند: پوشش زن ایرانی در ایران اسلامی باید به گونه ای باشد که هویت والای زن  اسلامی را زنده کند.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: امروز در جهان آن کسانی که می توانند پرچمدار هویت زن مسلمان باشند، زنان ایرانی هستند.

وی با اشاره به توطئه های دشمن و هدف قرار دادن حجاب زن ایرانی عنوان داشت: در فرهنگ ایرانی و عظیم مردم غیور لُر جایگاه زن جایگاه ویژه و برجسته است، تاریخ این ملت و مردم باورهای ایمانی و اعتقادی این مردم محوریت زنان را به خوبی در خودش جای داده است و به همین خاطر هم دشمنان این ملت حجاب زن ایرانی را هدف قرار داده اند.

قاضی زاده هاشمی در ادامه از حضرت معصومه(س) به عنوان یک عالم، دانشمند و فقیه، انسانی مجاهد و مبارز یاد کرد و گفت: حضرت معصومه(س) نماد دختران است.

وی ادامه داد: نگاه تمدن ایرانی اسلامی، زن را فقط در کنج خانه نمی خواهد، بلکه زن مسلمان ایرانی یک زن چند وجهی، مبارز و با عفت و با حیا است.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور یادآور شد: دشمن می خواهد حجاب را مانع جلوه دهد، در صورتی که زن مسلمان در همه عرصه ها حاضر بوده و حجاب را مانع نمی داند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات