۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۷۳۴۸۳۳

ششمین رویداد آموزشی توجیهی مسئولان گروه‌های جهادی مدارس علمیه برگزار می‌شود

ششمین رویداد آموزشی توجیهی مسئولان گروه‌های جهادی مدارس علمیه برگزار می‌شود
دوره های آموزشی و توجیهی مسئولین گروه‌های جهادی مدارس علمیه استان ها در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار می شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مهدی کمیلی‌فر، معاون علمی دبیرخانه جهادگران حوزوی از برگزاری ششمین رویداد آموزشی توجیهی مسئولان گروه‌های جهادی مدارس علمیه خبر داد و گفت: این دبیرخانه در راستای تقویت کیفیت برگزاری اردوهای جهادی حوزوی که در قالب قرارگاه‌های استانی وملی در تابستان امسال برگزار خواهد شد، دوره آموزشی_ توجیهی برای مجموعه گروه‌های داوطلب جهادی مدارس علمیه کشور برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در این راستا از مسئولین امور گروه‌های جهادی استانی و گروه‌های داوطلب جهادی مدارس سراسر کشور که قصد برگزاری اردوی جهادی در تابستان پیش رو را دارند دعوت به عمل آمده است تا با شرکت در این رویداد، ضمن استفاده از دانشِ اساتید و پیشکسوتان عرصه جهاد، هم افزایی و انتقال تجربه جهت برگزاری هرچه بهتر اردوهای سازندگی، ایجاد شود.

معاون علمی دبیرخانه جهادگران حوزوی در پایان با اشاره به تداخل زمانی برگزاری رویداد با امتحانات طلاب، خاطرنشان کرد: برای اینکه برنامه امتحانی طلاب دچار مشکل نشود این دوره در سه بازه زمانی و در تاریخ های ۳ تا ۵ خرداد ۱۰تا ۱۲خرداد و ۲۴ تا ۲۶ خرداد۱۴۰۲ در مدرسه معصومیه برگزار خواهد شد. در بازه زمانی اول که آخر هفته جاری برگزار می‌شود، استان های قم، فارس، آذربایجان شرقی و شهرستان کاشان حضور دارند.

ارسال نظرات