۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۷۳۵۰۴۳
از سوی دانشگاه رضوی؛

جلد دوم شبهه پژوهی قرآنی منتشر شد

جلد دوم شبهه پژوهی قرآنی منتشر شد
خراسان - جلد دوم شبهه پژوهی قرآنی، با نظر به شخصیت ها و افراد از سوی انتشارات دانشگاه علوم اسلامی رضوی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، جلد دوم شبهه پژوهی قرآنی به قلم حجت الاسلام والمسلمین دکتر ایروانی و با داوری علمی حجت الاسلام والمسلمین دکتر خرقانی از سوی انتشارات دانشگاه علوم اسلامی رضوی منتشر شد.

این کتاب که به شخصیت‌ها و افراد می‌پردازد سرفصل‌هایی با عنوان، پیامبرشناسی و دو دیدگاه تنزیهی یا تحقیرآمیز، نوح و شبهۀ اعتراض به غرق شدن فرزند، ابراهیم و شبهۀ توریه، لوط و شبهۀ عرضۀ دخترانش به منحرفان جنسی را بررسی کرده است.

عناوین یعقوب و شبهۀ چشم‌زخم، یوسف و شبهۀ ابتلا به عقوبت الهی، ایوب و شبهۀ بی‌صبری او، موسی و شبهۀ تقاضای رؤیت خدا، داود و شبهۀ لغزش در قضاوت سلیمان و شبهۀ غفلت از یاد خدا نیز در این کتاب آمده است.

مواردی همچون یونس و شبهۀ تمرد از خواست الهی، زکریا و شبهۀ تردید در خدا، یحیی و شبهۀ ستایش ترک ازدواج، مریم و شبهۀ نذر بدون اجازۀ فرزند، عیسی و شبهۀ خلق پدیده‌ها، محمد و شبهۀ تردید در دریافت وحی و دیگر شبهات شخصی و اجتماعی دربارۀ ایشان نیز در این کتاب عنوان شده است.

این کتاب در ۴۸۰ صفحه و به شمارگان ۵۰۰ نسخه به قیمت ۳۰۰ هزار تومان در کتاب فروشی انتشارات دانشگاه رضوی واقع در صحن امام حسن (ع) حرم مطهر در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

شایان ذکر است جلد نخست این کتاب به قلم همین نویسنده به موضوع شبهات اعتقادی پرداخته و از سوی حجج اسلام والمسلمین دکتر محمد حسین الهی زاده، دکتر رضا حق پناه و دکتر سید جعفر علوی دواری علمی شده است. /۹۳۳/

جواد رستمی
ارسال نظرات