۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۷۳۵۲۴۳
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

ولایت فقیه، عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی

ولایت فقیه، عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون قرآن و چهارده معصوم و استمرار آن یعنی ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در جمع دانشجویان عراقی دانشگاه کاشان با تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر و تولد امام رضا (ع)، گفت: تمام قدرت و اقتدار ایران اسلامی از قرآن، چهارده معصوم و استمرار آن یعنی ولایت فقیه است.

وی به وضعیت ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: از دویست سال قبل تا الان به دلیل ذلیل بودن پادشاهان ایران در مقابل مستکبران دو سوم از جغرافیای سرزمینی ایران جدا شده است.

به گفته وی شاهان ایران نسبت به مردم خود ظالم، اما در مقابل آمریکا و انگلیس خوار و ذلیل بودند و در جنگ آمریکا با ویتنام که سه میلیون ویتنامی کشته شدند، آمریکا بدون اجازه و اطلاع شاه ایران هواپیما‌های ایرانی را برای استفاده در جنگ به پرواز در آورد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: شاه با اسرائیل دوست و به برادر یهود معروف بود و احکام اسلام را زیر پا می‌گذاشت و هفت سال به دستور انگلستان شاه حجاب را ممنوع کرد و هیچ خانمی اجازه نداشت با حجاب باشد.

وی افزود: مردم ایران در اعتراض به کشف حجاب رضاخانی در مرقد امام رضا(ع) تجمع اعتراضی برگزار کردند، اما شاه همه را به رگبار گلوله بست و اجساد شهدا و مجروحین با ۵۷ کامیون به بیرون منتقل شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: خدا بر ما منت گذاشت با قیام امام خمینی (ره) شاه از ایران فراری شد و امروز ۴۵ سال است که ایران اسلامی به اوج عزت و اقتدار رسیده است.

به گفته وی امروز ایران اسلامی در بسیاری از رشته‌های علمی همچون نانو جزء ده کشور برتر دنیا است و در صنایع نظامی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: کشوری که ازهواپیما‌های نظامی ایران در جنگ با ویتنام استفاده کرد، امروز پهباد همان کشور که برای جاسوسی از مرز کشورما عبور کرده بود توسط نظام جمهوری اسلامی ایران سرنگون شد که تمامی این برکات، قدرت و اقتدار ایران اسلامی از قرآن، چهارده معصوم و استمرار آن یعنی ولایت فقیه است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات