۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۷۳۵۳۲۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

فعالیت بیش از ۲۰۰ روحانی طرح هجرت در استان لرستان

فعالیت بیش از ۲۰۰ روحانی طرح هجرت در استان لرستان
حجت الاسلام قدرتی گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ روحانی طرح هجرت، ۱۰ روحانی در مناطق محروم و ۸۰۰ نفر در قالب طرح امین در استان مشغول فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  رسا در لرستان،  حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هم اکنون بیش از ۸۰۰ نفر در قالب طرح امین در مدارس و بیش از ۲۰۰ نفر در قالب طرح هجرت در استان مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: در حال حاضر ۱۰ نفر روحانی مستقر در مناطق محروم استان حضور دارند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۴۰ خانه عالِم در لرستان خاطرنشان کرد: خانه عالم مکان‌هایی در هر روستا برای استقرار مروجان مذهبی و مبلغان دینی است که علاوه بر داشتن امکانات اقامتی برای مبلغان، دارای دفتر کار و محل ملاقات عمومی هستند.

حجت الاسلام قدرتی ادامه داد: اقدامات فرهنگی در حوزه بانوان ۲برابر شده است و تلاش برای جهاد تبیین همواره در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: جهاد تبیین باید به مطالبه عمومی و مردمی تبدیل شود تا دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه بیان شود.

وی با اشاره به برگزاری ۶ هزار و ۶۳۸ برنامه قرآنی سال گذشته در لرستان اظهارکرد: در جشنواره چله انقلاب دهه فجر پارسال ۲۲۱ مسجد و ۱۷۶ پایگاه مقاومت بسیج مساجد در قالب ۷۷ گروه و ۳۱۹ محله با حضور بیش از ۱۶ هزار نفر برگزار شد.

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد: ۱۶ تیر امسال نیز همزمان با عید غدیرخم جشن های مهمانی مختلفی در قالب ۱۵۰ موکب برپا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: لرستان دارای ظرفیت های دینی بسیاری است که باید با بودجه ویژه دیده شود و استان لرستان این آمادگی را دارد که بودجه فرهنگی و دینی را واقعی و در راستای اهداف مورد نظر هزینه کند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات