۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۷۳۵۳۵۳
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت معنوی بقاع متبرکه در رشد دینی و فرهنگی جامعه

ضرورت استفاده از ظرفیت معنوی بقاع متبرکه در رشد دینی و فرهنگی جامعه
حجت الاسلام عادل با بیان اینکه مساجد و بقاع متبرکه محلی برای گسترش معارف دینی و انقلابی است، گفت: از این ظرفیت در رشد دینی و فرهنگی جامعه استفاده شود.  

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام غلامرضا عادل در همایش بزرگداشت امامزادگان و تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی لرستان که در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد لرستان برگزار شد، با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) گفت: نهادینه سازی سبک زندگی رضوی در جامعه ضروری است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه ظرفیتی ارزشمند برای تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه هستند، افزود: در این راستا مبلغان و فعالان قرآنی و فرهنگی رسالت خطیری بر دوش دارند.

وی با بیان اینکه امروز حرم امامزادگان و بقاع متبرکه محلی برای تبیین و ترویج فرهنگ دینی و معارف قرآنی در جامعه محسوب می‌شوند، گفت: باید از ظرفیت معنوی بقاع متبرکه در راستای رشد و تعالی دینی و فرهنگی جامعه استفاده شود.

حجت الاسلام عادل بیان کرد: خادمان و هیات منا مساجد و امامزادگان باید با تلاش جهادی و خالصانه در خدمت رسانی به زائران گام بردارند.

وی تصریح کرد: باید تلاش شود تا مساجد و بقاع متبرکه محلی برای گسترش معارف دینی و انقلابی باشد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات