۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۷۳۵۴۶۳

ماجرای نمازخانه اهل‌سنت در پونک چیست؟/ ساختمانی که وثیقۀ عبدالحمید شده است!

ماجرای نمازخانه اهل‌سنت در پونک چیست؟/ ساختمانی که وثیقۀ عبدالحمید شده است!
مولوی عبدالحمید مدتی است در خطبه‌های نماز جمعه درباره ماجرای نمازخانه‌ای متعلق به اهل‌سنت درحال شایعه‌پراکنی است، مجتمعی که طبقه تحتانی آن تبدیل به نمازخانه شده بود اما اکنون برگزاری نماز در این مکان با مشکلاتی مواجه است.

عبدالحمید اسماعیل‌زهی مدتی است در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان درباره ماجرای نمازخانه‌ای متعلق به اهل‌سنت در محله پونک تهران درحال شایعه‌پراکنی است؛ مجتمعی که طبقه تحتانی آن تبدیل به نمازخانه اهل‌سنت شده بود اما اکنون برگزاری نماز در این مکان با مشکلاتی مواجه شده است و عبدالحمید اسماعیل‌زهی به این بهانه نظام را مقصر این اتفاق جلوه می‌دهد.

طبق پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، این ساختمان 14 واحد بوده که 4 واحد همکف آن برای اقامه نماز و ایجاد نمازخانه تخریب شده بود؛ شرکتی متعلق به مولوی عبدالحمید و حافظ اسماعیل ملازهی، قراردادی تجاری به‌مبلغ 60 میلیارد با یک مجموعه منعقد کرده بودند که 7 واحد آن براساس این قرارداد وثیقه گذاشته شده بود و اکنون به‌دلیل عدم انجام تعهد، به مالکیت ثالث درآمده است.

همچنین طبق اطلاع، جریمه این قرارداد بیش از 100 میلیارد بوده است که آن هم باید پرداخت شود.

اکنون مولوی عبدالحمید برای فرار از فشار افکار عمومی اهل‌سنت و ناراحتی آنها از وی، با پروپاگاندا تلاش می‌کند واگذاری این ساختمان را مصادره و ممانعت نشان دهد و اهل‌سنت را قربانی مطامع خود کند.

احسان قنبری نسب
منبع: تسنیم
ارسال نظرات