۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۳۵۵۲۴

کاروان «عاشقان حسینی؛ زائران خمینی» به قم رسید

کاروان «عاشقان حسینی؛ زائران خمینی» به قم رسید
دانشجویان پاسدار که در قالب کاروان عاشقان حسینی زائران خمینی به‌صورت دوی امدادی مسیر اصفهان تا حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی را طی می‌کنند به شهر مقدس قم رسیدند.

به گزارش خبرگزاری رسا، دانشجویان پاسدار که در قالب کاروان عاشقان حسینی زائران خمینی به‌صورت دوی امدادی مسیر اصفهان تا حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی را طی می‌کنند به شهر مقدس قم رسیدند.

کاروان عاشقان حسینی، زائران خمینی متشکل از دانشجویان پاسدار که از روز چهارشنبه حرکت خود را از اصفهان آغاز کردند به شهر مقدس قم رسید.

بیش از یکهزار دانشجوی پاسدار از استانهای اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و قم برای بیست و پنجمین سال مسیر ۷۵۰ کیلومتری اصفهان تا حرم مطهر امام خمینی (ره) را بهصورت دوی امدادی طی میکنند.

کاروان عاشقان حسینی زائران خمینی در ابتدای ورود به استان قم مزار شهدای روستای طایقان را عطرافشانی و غبارروبی کردند.

این کاروان در خلال عبور از شهر پردیسان، مقبره شهدای گمنام این را غبارروبی و عطرافشانی کردند و سپس در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه حضور یافتند.

حضور هزار نفره این کاروان در حرم مطهر، شرکت در نماز جمعه همچنین حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر علیهالسلام و دیدار با خانواده شهدا و تشرف به مسجد مقدس جمکران از جلوههای حضور این کاروان در قم بود.

اعضای تیم دوی امدادی عاشقان حسینی زائران خمینی صبح فردا پس از غبارروبی و زیارت مزار مطهر شهدای مدافع حرم بهشت معصومه راهی مرقد مطهر امام راحل خواهند شد.

دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، گلباران و عطرافشانی بیش از 75 گلزار شهدا در مسیر و نذر 114 ختم قرآن و 14میلیون صلوات برای سلامتی امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)و مقام معظم رهبری از برنامههای این کاروان است.

کاروان عاشقان حسینی، زائران خمینی پس از 4 روز طی مسیر، فردا به حرم مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) میرسد.

کاروان دوی امدادی عاشقان حسینی زائران حسینی از سال 1374 با حضور 1000 نفر از دانشجویان و فراگیران دانشگاه حضرت امیرالمومنین سپاه و نیروهایی از 50 رده مختلف سپاه پاسداران انقلاب، حرکت خود را آغاز می کند.

ارسال نظرات