۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۷۳۵۵۴۰
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

پویش مردمی رسانه‌ای ۱۴ خرداد برگزار می‌شود

پویش مردمی رسانه‌ای ۱۴ خرداد برگزار می‌شود
عزیزی گفت: به مناسبت سالروز ارتحال امام راحل برنامه‌ای با عنوان پویش مردمی رسانه‌ای ۱۴ خرداد در قالب‌های مختلف برگزار می‌شود.

عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، از برگزاری پویش بزرگ مردمی رسانه‌ای ۱۴ خرداد با موضوع روایتگری اصل و حواشی مراسم سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) خبر داد و بیان داشت: این پویش در قالب های مختلف برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: پویش مردمی رسانه‌ای ۱۴ خرداد در قالب های عکس، سلفی، کلیپ، پوستر، خاطره‌نگاری، روایتگری، پست اینستاگرام، توییت برگزار خواهد شد.

وی موضوعات برگزاری این پویش را حضور دهه ‌هشتادی‌ها، حرکت کاروان‌های مردمی به سمت مرقد امام خمینی(ره)، پرداخت ویژه به محورهای فرمایشات رهبر معظم انقلاب، حضور خانوادگی در مراسم، انعکاس انبوه جمعیت، روایت موکب‌های پذیرایی از زائران و روایت پلاکارد و دست نوشته‌های ویژه عنوان کرد.

عزیزی با اشاره به اینکه جوایزی در این راستا در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این پویش می توانند آثار تولیدی خود را تا 17 خرداد ماه به آیدی  @poyesh14  در پلتفرم‌های تلگرام، روبیکا، ایتا و بله ارسال نمایید. علی اکبر زهدی پور

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات