۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۷۳۵۶۶۰
سرپرست حوزه علمیه خواهران اصفهان:

جذب حوزه علمیه خواهران اصفهان مطلوب بوده است

جذب حوزه علمیه خواهران اصفهان مطلوب بوده است
اصفهان _ شفیعی با اشاره به میزبانی موفق حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از المپیاد علمی حوزه های علمیه خواهران کشور، گفت: جذب حوزه علمیه خواهران اصفهان مطلوب بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، زهرا شفیعی سرپرست حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، ظهر امروز در آیین سنگرسپاری حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، با بیان اینکه از شروع عهده گرفتن سرپرستی حوزه علمیه خواهران اصفهان با مسأله معوقات بیمه این حوزه مواجه بوده‌ایم، گفت: بحران جدی در خصوص این موضوع برای ما پدید آمده بود که اکنون بخش عمده آن برطرف شده و مقدار کمی از این مشکل برجا است.

شفیعی ادامه داد: فعالیت های مختلفی در طول این مدت انجام شده است که برپایی جشنواره علامه حلی و کسب رتبه های برتر توسط طلاب حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در این جشنواره و برگزاری المپیاد علمی حوزه علمیه خواهران کشور به میزبانی اصفهان با موفقیت و رویکردهای جدید از دستاوردهای مدتی زمانی است که عهده دار سرپرستی حوزه علمیه خواهران اصفهان بوده ام.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حدود ۲۰ بازدید از حوزه‌های علمیه خواهران داشتیم و همچنین از چهار مدیر مدارس علمیه که بازنشسته شده بودند دو مدیر جدید معارفه و دو مدیر دیگر نیز بزودی معارفه خواهند شد. تعامل ویژه با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های حوزه‌های علمیه خواهران و برنامه‌ریزی جدی و اثرگذار در خصوص جذب افراد مستعد برای حوزه های علمیه خواهران از دیگر اقداماتی است که صورت گرفته است.

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با اشاره به فضا سازی دشمن علیه حوزه‌های علمیه، اظهار کرد: امسال جذب حوزه علمیه خواهران استان اصفهان شرایط مطلوبی داشته است و در برخی مقاطع نیز سطح دو هنوز جذب ادامه دارد و جذب در مقطع سیکل نیز در سه مدرسه جدید در شهرستان‌های استان اصفهان آغاز شده است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه علمیه خواهران کشور، از زحمات سرکار خانم شفیعی سرپرست حوزه علمیه خواهران استان اصفهان تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام احمد عبداللهی نژاد به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان اصفهان معرفی شد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات