۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۷۳۵۶۸۴

نشست اساتید و علمای نجف با آیت الله اعرافی + تصاویر

نشست اساتید و علمای نجف با آیت الله اعرافی + تصاویر
به مناسبت حضور آیت الله اعرافی در عتبات عالیات، جلسه‌ای با حضور بیش از ۵۰ نفر از اساتید تراز اول حوزه نجف تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به مناسبت حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در عتبات عالیات، جلسه‌ای با حضور بیش از ۵۰ نفر از اساتید طراز اول حوزه علمیه نجف اشرف در دفتر نمایندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق تشکیل شد.

نشست اساتید و علمای نجف با آیت الله اعرافی

بر اساس این گزارش، این جلسه که با استقبال خوب اساتید حوزه نجف واقع شد، به نمایندگی از آیات و حجج اسلام والمسلمین بشیر نجفی، سید حسن نوری، حسن جواهری، سید علی اکبر حایری، سید حمید مقدس غریفی، سید علی خرسان، سید محمد علی بحرالعلوم، سید فاضل جابری، نوری حاتم ساعدی، سید علی خمینی، مهدی رستم نژاد، جمیل ربیعی، شیخ ابراهیم بغدادی، علی قرشی، سید علاء جزایری، حیدر خاقانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق شکل گرفت.

نشست اساتید و علمای نجف با آیت الله اعرافی

در این جلسه آیت الله سید مجتبی حسینی ضمن خوش‌‍آمدگویی به اساتید حاضر در جلسه، حضور آیت الله اعرافی در نجف اشرف و میان اساتید حوزه علمیه نجف را مغتنم شمرد.

سپس آیت الله اعرافی گزارشی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی حوزه‌های علمیه بویژه حوزه علمیه قم را ارائه کرد و در پایان بعضی از اساتید حوزه علمیه نجف نیز نسبت به این حوزه مقدسه به ارائه نظر پرداختند.

مشاهده گزارش تصویری

ارسال نظرات