۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۷۳۵۸۲۹
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تقویت حضور نیروی انتظامی در سواحل دریا

ضرورت تقویت حضور نیروی انتظامی در سواحل دریا
مازندران - امام جمعه ساری در دیدار فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به آزاد سازی سواحل خزر بر ضرورت افزایش تعداد نیروها در سواحل دریا تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با فرمانده انتظامی کشور با بیان این که مازندران به دلیل مقصد گردشگری سالانه شاهد حضور میلیون ها مسافر از سراسر کشور است، گفت: در حال حاضر مازندران با بودجه استانی خدمات ملی ارائه می دهد.

وی با بیان این که در طول بیست روز بیست میلیون جمعیت وارد مازندران می‌شود اما هنوز از بودجه ملی خبری نیست، افزود: مازندران نیاز به بودجه ملی دارد و باید به این مسأله توجه ویژه شود.

امام جمعه ساری با اشاره به این که تعداد نفرات نیروهای انتظامی استان باتوجه به حجم بالای کار در حوزه مدیریت امنیتی و اخلاقی با وجود آزادشدن سواحل دریای خزر کافی نیست و باید افزایش پیدا کند، تصریح کرد: الحمدالله در حال حاضر نیروی جوان فراوان داریم در حالی که در چند سال آینده با کمبود نیروی جوان مواجه خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امنیت مسأله مهمی است، یادآور شد: خوشبختانه نیروی انتظامی در مازندران در برخورد با دو مسأله کرونا و اغتشاشات موفق بود و با رأفت و اخلاق نقش آفرینی کرد، امیدواریم شاهد امنیت و عدالت بیشتر باشیم.

وی با اشاره به شعارهای پیامبران در زندگی، اضافه کرد: توحید و مبارزه با شرک و دیگری عدالت و مبارزه با ظلم از جمله شعارهای مهم پیامبران بوده است به همین دلیل حفظ امنیت در مقابل عوامل مخل امنیت و سرقت و سایر امور مهم است.

امام جمعه ساری با تأکید بر این که امیدواریم دولت، دوربین با هدف پایش تصویری و تکمیل تجهیزات نیروی انتظامی را تامین کند، ادامه داد: علاوه بر این توجه به معیشت کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی مسأله مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این که مازندران فرصت‌های بسیار زیادی دارد، افزود: به همین دلیل ممکن است در کنار این ظرفیت ها با برخی مشکلات نیز مواجه باشیم که نیاز به توجه بیشتر مسؤولان کشور است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ورود بیست میلیونی گردشگران در مدت بیست روز ۹۰ درصد فرصت و 10 درصد تهدید در پی دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم نیروهای امنیتی و اطلاعاتی از جمله نیروی انتظامی با تعامل با هم عمل کنند تا شاهد فعالیت‌ها و آثار بهتری از عملکردها به‌خصوص در فصل تابستان باشیم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات