۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۷۳۵۹۵۶
نماینده طلاب و فضلای زنجان در گفت‌وگو با رسا:

انتظار ما از مسئولان استانی حضور و همکاری بیشتر در جلسات مستمر طلاب است

انتظار ما از مسئولان استانی حضور و همکاری بیشتر در جلسات مستمر طلاب است
حجت الاسلام فتحی از مسئولان استانی زنجان درخواست کرد تا در جلسات مستمر طلاب حضور و همکاری بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام ابوالفضل فتحی نماینده طلاب و فضلای استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره به برگزاری نشست صمیمی و هم اندیشی طلاب استان زنجان در روز پنج‌شنبه هجدهم خرداد ماه اظهار داشت: در این نشست حجت الاسلام مظفری رئیس دادگستری استان قم به اندیشه های امام راحل به خصوص جنبه علمی امام خمینی که ایشان چگونه فقه را به جامعه تسری داده و آن را عملیاتی کردند، پرداخته و برخی از نکات اجتماعی و ضروری جامعه را مطرح و تبیین کرد.

وی در ادامه افزود: یکی از نوآوری های این جلسه این بود که با همکاری دادگستری استان با راه اندازی میز خدمت قضایی، به سوالات قضایی و مشکلات برخی از طلاب در این زمینه پرداخته شد که الحمدالله همیاری خوبی از سوی دادگستری استان انجام گرفت.

نماینده طلاب و فضلای استان زنجان با اشاره به درخواست خود از مسئولان استانی مبنی بر همکاری و همیاری بیشتر برای برگزاری جلسات و هم اندیشی طلاب استان زنجان بیان داشت: انتظار ما از مسئولان استان زنجان بخصوص استاندار و امام جمعه استان، همکاری و همیاری بیشتر برای برگزاری و استمرار این گونه نشست ها و هم اندیشی ها است تا با حضور صمیمی مسئولان فرهنگی و اجرایی استان، جلسات طلاب و فضلای طلاب استان، باشکوه‌تر و به صورت مستمر برگزار شده و هم اندیشی های لازم در موضوعات مختلف صورت پذیرد.

وی در ادامه افزود: ما بسیار تلاش می کنیم تا بتوانیم در خدمت مسئولان فرهنگی استان اعم از سازمان تبلیغات، مرکز مدیریت حوزه علمیه استان و شورای عالی هماهنگی حوزه های علمیه که اکنون در استان مطرح بوده و متشکل از نهادهای مختلف حوزوی است، ارتباط مستمر برقرار کنیم و امیدواریم طبق درخواستی که از آنان شده است، بتوانیم به زودی در خدمت این عزیزان در جمع طلاب و فضلای استان باشیم.

حجت الاسلام فتحی با اشاره به اینکه برخی از طلاب و فضلای استان زنجان جزء نفرات کمتر از ۱۰ نفر برتر رشته انتخابی خود در کشور هستند، اظهار داشت: انتظار ما از این عزیزان این است که این افراد بتوانند کمک فکری و همفکری های لازم را برای ارتقاء ایمان و امید در جامعه در نگاه کلان بخصوص در لایه حوزویان و دانشگاهیان و استان زنجان برای ما داشته باشند.

نماینده طلاب و فضلای استان زنجان در پایان با اشاره به این که طرح هجرت و حوزه های علمیه استان نیازمند نیروهای تبلیغی برای اعزام به مناطق تبلیغی استان هستند، بیان داشت: طلاب و فضلای استان زنجان علاقه مند برای فعالیت های تبلیغی و آموزشی می توانند درخواست اعزام خود را مطرح کرده و آمادگی خود را اعلان کنند تا در صورت نیاز به اقدامات مقتضی برای اعزام در مناطق مختلف استان، اقدامات لازم صورت پذیرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
United States of America
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۸
حضور مسئولان استان در جمع نخبگان جامعه بسیار ضروری است.
7
1
ناشناس
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
کاملا درسته
قربانعلی زنجانی
India
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
از اینکه آقای فتحی نماینده طلاب زنجان فرمودند مسولین استان زنجان مستمر در جلسات طلاب شرکت کنندبسیار عالی است فرمایش آقای فتحی را تأیید می کنم
6
2
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۳
آقای دکتر فتحی بسیار فعال هستند. حمایت مسئولین استان از ایشان نتایج خوبی خواهد داشت.
0
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
سلام خدمت نماینده محترم و پرتلاش طلاب زنجان.
اگر بتوانید در پرداخت وام ضروری به طلاب سرعت دهید خیلی ممنونیم. می‌دانیم که شما هیچ منبع مالی برای این کار ندارید ولی طبق عرف همه استانها، استاندار محترم می‌تواند در این زمینه کمک کار باشد.
3
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۷
الهی شکر. علمای زنجان بسیار متین و اهل فضل هستند.
3
0