۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۷۳۶۳۰۷
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

انس با امام زمان، سرلوحه فعالیت‌های فرهنگی باشد

انس با امام زمان، سرلوحه فعالیت‌های فرهنگی باشد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم هم افزایی دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای در اختیار گذاشتن زیرساخت‌های ورزشی و تفریحی خود به ستاد اوقات فراغت شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پنجشنبه شب در جلسه ستاد اوقات فراغت شهرستان کاشان، گفت: رهبرمعظم انقلاب ارتقای ایمان به خدا و امید آفرینی در جامعه را مسیر و محور تمام فعالیت‌های جریان فکری فعالان و مجریان فرهنگی و مسؤولان مشخص کرده اند.

وی با اشاره به اینکه انس با امام زمان(عج) باید سرلوحه فعالیت‌های فرهنگی باشد، افزود: نسل نوجوان و جوان با امام زمان(عج) مانوس باشند.

نماینده، ولی فقیه در کاشان در ادامه به لزوم هم افزایی دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای در اختیار گذاشتن زیرساخت‌های ورزشی و تفریحی خود به ستاد اوقات فراغت شهرستان تأکید کرد و اظهار داشت: از دستگاه‌هایی که از زیر ساخت‌های تفریحی و ورزشی برخوردار هستند دعوت به همکاری شود.

وی ادامه داد: چگونگی استفاده کانون‌های فرهنگی و پایگاه‌های بسیج از امکانات دستگاه‌ها و نهاد‌های شهرستان در تابستان و تمامی فصول سال مشخص و برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: مسؤولان ارکان مسجد و فعالان فرهنگی مسجد اعم از امام جماعت کانون فرهنگی، پایگاه بسیج، هیئات مذهبی را برای هم افزایی و رفع ناهماهنگی‌های احتمالی دعوت تا امور فرهنگی تابستانی بهتر و با سرعت بیشتر انجام شود.

وی بر لزوم ارتقای ایمان و امیدآفرینی تأکید کرد و اظهار داشت: دو مولفه اصول اعتقادات و ایمان به امام زمان(عج) که هم جنبه اعتقادی دارد و هم امید بخش بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: باید تلاش کرد ایمان به غیب را در دل‌ها گسترش داد چرا که بسیاری از مشکلات را ایمان به غیب برطرف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از امام زمان(عج) غفلت کرده ایم، ادامه داد: انس با امام زمان(عج) باید سرلوحه فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی باشد تا نسل نوجوان و جوان با امام زمان(عج) مانوس شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات