۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۳۶۴۷۲
رییس ستاد اوقات فراغت روستای علوی کاشان خبر داد؛

آغاز کلاس‌های اوقات فراغت روستای علوی کاشان

آغاز کلاس‌های اوقات فراغت روستای علوی کاشان
اصفهان - حجت الاسلام رمضانی علوی از آغاز کلاس‌های اوقات فراغت روستای علوی شهرستان کاشان از ابتدای تیرماه تا پایان مرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام شیخ داود رمضانی علوی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان و نوجوانان، گفت: ستاد اوقات فراغت روستای علوی کاشان برنامه‌های آموزشی و اردویی برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان این روستا در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هیات امنای مسجد جامع، شورای اسلامی، کانون فرهنگی هنری، پایگاه بسیج سید الشهدا و حضرت مریم و کتابخانه عمومی و دارالقرآن الکریم روستای علوی عضو ستاد فراغت روستای علوی کاشان هستند، گفت: همه ارگان‌های عمومی این روستا در برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت همکاری و مشارکت دارند.

رییس ستاد اوقات فراغت روستای علوی کاشان گفت: علاوه بر برنامه‌های آموزشی، برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی جذاب و متنوعی برای دانش آموزان و نوجوانان و جوانان در نظرگرفته شده است.

حجت الاسلام شیخ داود رمضانی علوی یادآور شد: کلاس‌های آموزشی اوقات فراغت در نظر گرفته شده توسط مربیان و اساتید مجرب و توانمند برگزار می‌شود.

وی به اهمیت پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان اشاره کرد و با بیان اینکه رها بودن دانش آموزان در ایام تعطیلات تابستان آسیب زا است، گفت: از فرصت به دست آمده تعطیلات تابستان باید نهایت بهره برداری برای برگزاری برنامه‌های متنوع و آموزشی و شاد و با نشاط داشت./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات