۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۷۳۶۷۲۶
به همت شهرداری کاشان؛

کارگاه مهارت های ارتباطی زوجین برگزار شد

کارگاه مهارت های ارتباطی زوجین برگزار شد
کارشناس مشاوره خانواده از جدال خانوادگی، بی اعتنایی به فرزندان، مصرف مواد در حضور فرزندان به عنوان عواملی که در ایجاد اعتیاد فرزندان نقش دارد نام برد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کاشان، فرهنگ‌سرای بانو سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اقدام به برگزاری کارگاه مهارت‌های ارتباطی زوجین در خانه فرهنگ آفرینش کرد.

در این برنامه که در ادامه سلسله کارگاه‌های «یک فنجان زندگی شیرین» تشکیل شد، صالحه سادات صفوی کارشناس مشاوره خانواده با تأکید بر اثرات ارتباط مثبت زوجین در توانمند سازی خانواده در برابر آسیب‌های اجتماعی و قرار گرفتن تربیت فرزندان در مسیر صحیح آن، نکاتی را پیرامون مهارت‌های ارتباطی زوجین در قالب پرسش و پاسخ مطرح کرد.

صفوی با بیان اینکه برخی از ویژگی‌های اشتباه در خانواده در به وجود آمدن اعتیاد نقش دارد، از جدال خانوادگی، بی اعتنایی به فرزندان، مصرف مواد در حضور فرزندان به عنوان عواملی که در ایجاد اعتیاد فرزندان نقش دارد، نام برد.

وی پیرامون جایگاه خانواده در موضوع اعتیاد بیان داشت: نقش خانواده نه تنها در ابتلای فرد به اعتیاد حائز اهمیت است بلکه در مسیر ترک اعتیاد نیز بسیار مؤثر است.

اجرای گروه نمایش خندان خان به سرپرستی روح الله صرافیان به همراه مسابقه و شعبده بازی، سرود توسط گروه سرود فرشتگان زهرایی، دکلمه و مولودی خوانی از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

ارسال نظرات