۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۷۳۷۱۰۳
نقدی بر اراجیف نصیری؛

خورشید با پُف خاموش نمی شود

خورشید با پُف خاموش نمی شود
نصیری اگر به زعم خود منتقد اشرافی گری مسئولان است و آنرا امری ناپسند برای حاکمان اسلامی می داند، چرا نقد و نظری درباره مشی اشرافی و زندگی لاکچری هاشمی و روحانی نداشت.

مهدی نصیری دارای شخصیتی پوچ و مذبذب است و نباید وقت گرانبها را صرف پاسخ دادن به اراجیف او کرد. اما وظیفه حمایت از رهبری و مظلومیت ایشان ایجاب می کند که پاسخ گستاخی های نصیری داده شود.

انگار نصیری فراموش کرده که خوی اشرافی و بی توجهی به مردم را هم پیاله های او همچون هاشمی رفسنجانی در کشور نهادینه کردند و با زندگی شاهانه خود و ترویج فرهنگ لیبرالی نه تنها دردی از مردم دوا نکرده بلکه به دردهای آنها نیز می افزودند.

این موضوع و سبک زندگی غربی و بی توجهی به مردم و مستضعفان، شیوه کار او و مریدان و دولتمردانش بود. وقتی نصیری برای خاموش کردن خورشید با پف، سخن از پرواز اختصاصی و ازدیاد محافظان و تدابیر شدید امنیتی می گوید، بی درنگ ما را به یاد قرق سد لتیان در روز تاسوعای حسینی می انداز که مرادش در آنجا به اتفاق خانواده مراسم عزاداری بپا کرده و با جت اسکی هروله کنان به سر و سینه می زدند.

آری این خوی اشرافی گری و حلقه های شدید حافظتی را در کسانی باید دید که هشت سال از پشت شیشه ماشین های مدل بالا مردم را نظاره می کردند و برای آنها تصمیم می گرفتند. آنها آنچنان گوشه گوشه کشور را تخریب کردند که زمان ها باید بگذرد تا این خرابکاری ها جبران شود.

یادم نمی رود هر زمان که رئیس مجلس که از قضا نماینده شهرمان نیز بود به همایش یا مراسمی می آمد چه سختگیری های شدیدی برایمان ایجاد می کردند و گذشتن از محافظان ایشان برایمان سخت تر از هفت خان رستم بود؛ ما فقط می خواستیم از دور ایشان را ببینیم و صحبت هایش را پوشش خبری بدهیم! چرا آقای نصیری از این مرام هم مسلکانش انتقاد نمی کند؟

رهبر انقلاب با هواپیمای مسافری عادی به مشهد مشرف می شوند، هرچند هر عقل سلیمی قبول دارد که باید تدابیر امنیتی برای اول شخص جهان اسلام رعایت شود و براساس پروتکل ها برای شخصیت های کشوری تدابیر امنیتی درنظر گرفته می شود، اما برخی برای خودنمایی و براساس همان خوی اشرافی بر حلقه های حفاظتی خود می افزایند و آنرا بیشتر و بیشتر می کنند.

آری آقای نصیری خوی اشرافی را مرادهای شما دارند نه مولای ما؛ پس اگر مرد نیستی حداقل آزاده باش. در شیوه زندگی رهبری که دوست و دشمن به سلامت و ساده زیستی اش اذعان دارند و خاطرات فراوانی وجود دارد که همسر و فرزندان ایشان به صورت ناشناخته امورات عادی زندگی خود را می گذرانند، با اراجیف گویی تو خللی وارد نمی شود.

گفتنی است، اخیرا مهدی نصیری در توییتی سخنان حداد عادل درباره ساده زیستی و بی توجهی رهبر معظم انقلاب به دنیا را مورد نقد قرار داده است.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
چندتا مطلب ازتون خوندم متاسفم براتون با این ادبیانت سخیف و توهین امیز
شما رسانه حوزه هستید؟ پناه بر خدا
0
0