۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۷۳۷۴۵۹
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

آیین عمامه‌گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه خوزستان برگزار شد

آیین عمامه‌گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه خوزستان برگزار شد
آیین عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه استان خوزستان با حضور جمعی از شخصیت های حوزوی و مسئولان استانی در مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، آیین عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه خوزستان با حضور آیت الله موسوی جزایری رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان، جمعی از شخصیت‌های حوزوی و مسئولان استانی شامگاه دوشنبه در مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان برگزار شد.

در ادامه حجت الاسلام علی علوانی مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان ضمن خیرمقدم به حاضرین با اشاره به حدیث «العُلَماءُ باقونَ ما بَقِیَ الدَّهرُ» از امیرالمومنین(ع) بیان داشت: دعوت به حوزه های علمیه و عالم شدن دعوت به جاودانگی و بی نهایت شدن است و هرکس وارد این مسلک شده و از علمای اسلام شود تا ابدالدهر آثارش باقی خواهد ماند از این رو از شما عزیزان درخواست دارد نسبت به مبحث پذیرش و جذب حوزه های علمیه اهتمام ویژه ای داشته و فرزندان، دوستان و آشنایان خود را به ورود به حوزه و سربازخانه ی حضرت ولی عصر(عج) تشویق کنید.

در ادامه آیت الله موسوی جزایری ضمن عرض تبریک به کسانی که امشب مفتخر به پوشیدن لباس مقدس روحانیت می شوند، عنوان داشت: امشب چند نفر از طلاب مستعد، فاضل و عالم افتخار این را پیدا می کنند که ملبس به لباس مقدس روحانیت شوند. باید توجه داشت که هر طلبه ای افتخار این را پیدا نمی کند که ملبس به لباس مقدس روحانیت شود و طلاب برای معمم شدن باید مراحل زیادی را پشت سر گذاشته و مورد ارزیابی قرار گیرند تا لیاقتشان ثابت شود.

وی، در ادامه گفت: همه ی علمای دین به فضل علم امیرالمومنین(ع) عالم شده و قطره ای از دریای بی کران علم امیرالمومنین(ع) را کسب کرده اند.

در بخش پایانی این مراسم ۱۵ نفر از طلاب مدارس علمیه المهدی(عج) زرگان، دارالعلم آیت الله بهبهانی(ره) و امام خامنه ای اهواز، امام صادق(ع) اندیمشک و صاحب الزمان(عج) ماهشهر، به دستان مبارک آیت الله موسوی جزایری و حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

ارسال نظرات