۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۷۳۷۵۵۲
حدادی منش خبر داد؛

افزایش سقف تعهدات بیمه مازاد درمان برای طلاب

افزایش سقف تعهدات بیمه مازاد درمان برای طلاب
معاون سلامت و امور بیمه های مرکز خدمات حوزه منش در گفت‌وگویی از اجرای طرح جدید بیمه‌ای این مرکز از ابتدای مرداد ماه خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دکتر حدادی منش معاون سلامت و امور بیمه های مرکز خدمات حوزه با اشاره به بحث بیمه‌ی مازاد درمان در سال جاری، گفت: از اول مرداد تغییراتی نسبت به قرارداد سال‌های گذشته به وجود خواهد آمد.

حدادی منش ادامه داد: از اول مرداد سه طرح جدول تعهدات ارائه خواهیم داد در حالی که سال گذشته دو طرح به طلاب معرفی کردیم، به عبارتی دیگر تعهدات بیمه‌ای از دو جدول به سه جدول ارتقاء پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به تغییرات جدول تعهدات گفت: در جدول تعهدات دوم نسبت به تعهدات اول میانگین پنجاه درصد سقف تعهدات بالاتر است و طرح سوم نسبت به طرح اول میانگین بیش از صد درصد از سقف تعهدات بالاتر خواهد بود.

معاون سلامت و امور بیمه های مرکز خدمات حوزه بیان کرد: این سه طرح جدول تعهدات در روزهای آتی برای طلاب اطلاع رسانی خواهد شد تا این عزیزان بتوانند به تناسب انتظار و نیاز خود یک طرح را انتخاب کنند.

دکتر حدادی منش نسبت به زمان اجرای این طرح و چگونگی ثبت‌نام آن گفت: طلاب و روحانیون گرامی بعد از اطلاع‌رسانی زمان شروع طرح، وارد سامانه‌ سخا شوند و یکی از طرح‌ها را انتخاب کنند.

معاون سلامت و امور بیمه های مرکز خدمات در پایان گفت: در خدمات بیمه‌ای جدید مرکزخدمات، بعضی از آیتم‌های درمانی در طرح دوم و سوم تحت پوشش قرار گرفته‌اند، مثل داروهای خارجی، دندان مصنوعی و تمام خدمات دندانپزشکی.

ارسال نظرات