۰۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۳۷۷۶
امام جمعه تبریز:

راهپیمایی خودجوش 9 دی تجلی عزت ایرانیان بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: عظمت راهپیمایی خودجوش 9 دی، عزت ایرانیان را به جهانیان نشان داد.
آيت الله شبستري   امام جمعه تبريز

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: راهپیمایی پرشور مردم سراسر کشور در اعتراض به هتک حرمت روز عاشورا تجلی اقتدار نظام اسلامی ایران بود.

 وی با تأکید بر این‌که بصیرت عامل حضور پرشور مردم در صحنه‌های انقلاب است، خاطر‌نشان کرد: عظمت راهپیمایی خودجوش 9 دی، عزت ایرانیان را به جهانیان نشان داد.

 امام جمعه تبریز با اشاره به تأکید رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر آگاهی به زمان و بصیرت در دوران فتنه اظهار داشت: ای کاش برخی نخبگان به اندازه مردم عادی دارای بصیرت سیاسی و دینی بودند.

 آیت الله شبستری تصریح کرد: در جریان فتنه‌های بعد از انتخابات و روز عاشورا برای همگان مشخص شد که فریب‌خوردگان، سران فتنه و دنباله‌روهای داخلی آنها، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

 وی از عموم مردم آذربایجان شرقی خواست با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال، نمونه دیگری از شکوه و عظمت راهپیمایی خودجوش 9 دی ماه را به جهانیان نشان دهند.

 آیت الله شبستری در ادامه با اشاره اهداف تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دوازدهم مرداد 1357 اظهار داشت: این نهاد به دستور امام خمینی(ره) برای اثربخشی راهپیمایی‌ها و تجمعات مردمی در جریان پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد.

گفتنی است، ساختمان جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در زمینی به وسعت 482 مترمربع و با زیربنای هزار و هشتاد مترمربع با اعتبار ده میلیارد ریال، امروز افتتاح شد./935/پ202/س

ارسال نظرات