۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۷۳۷۹۶۴

آیین اختتامیه نهمین جشنواره علامه حلی در قم برگزار شد

آیین اختتامیه نهمین جشنواره علامه حلی در قم برگزار شد
آیین اختتامیه نهمین جشنواره علامه حلی(ره) با حضور و سخنرانی دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیین اختتامیه نهمین جشنواره علامه حلی(ره) صبح امروز در سالن همایش های دارالشفاء قم برگزار شد.

این جشنواره همراه با درخشش ۲۶ نفر از طلاب و اساتید جامعه الزهرا سلام الله علیها با کسب رتبه های برتر دوم و سوم جشنواره در بخش پایان نامه و مقاله بوده است.

آیت‌الله حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین ملکی، قائم مقام مدیریت حوزه علمیه قم، سرکار خانم دکتر سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا(س) و سرکار خانم عزیزاللهی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم در این مراسم به سخنرانی پرداختند.

حجت الاسلام سجودی، دبیر این جشنواره در این مراسم از دریافت بیش از ۳۸۰۰ اثر از مدارس علمیه سطح یک و سطوح عالی و مراکز تخصصی (برادران) و جامعه الزهراء و مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم خبر داد که شامل کتاب، مقاله، پایان‌نامه سطح ۳ و تحقیق پایانی است.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین ملکی، قائم مقام مدیریت حوزه علمیه قم نیز در این جلسه با اشاره به نقش ما در توسعه شیعه بیان کرد: یکی دیگر از علل ماندگاری شیعه، دعوت به حق و حقیقت است. تبلیغ نباید از ما دور شود. وظیفه ما تبلیغ است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی بیان کرد: اگر منبرهای ما پر بار و با ارزش است به خاطر زحماتی است که بزرگان برای المیزان و الغدیر کشیدند و ما آن‌ها را در منبرها نقل می‌کنیم، ما ناقل این تحقیقات هستیم.

ارسال نظرات