۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۷۳۸۰۰۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مردم با وجود شدیدترین تحریم ها امامین انقلاب را حمایت می کنند

مردم با وجود شدیدترین تحریم ها امامین انقلاب را حمایت می کنند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: ملت بزرگ ایران با وجود شدیدترین تحریم‌های اقتصادی، به حمایت از امامین انقلاب و راه و هدف شهدا ادامه داده و ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی در همایش مهدویت در امتداد غدیر در آران و بیدگل برگزار شد، گفت: ملت ایران با وجود تحریم‌های به تعبیر آمریکایی‌ها فلج کننده، ولایت علی امیر مومنان(ع) و حکومت مبتنی بر ولایت فقیه را رها نکردند و از آن پشتیبانی کردند.

وی با اشاره به اینکه علامه امینی برای الغدیر ۴۰ سال روزی ۱۷ ساعت، ۱۰ هزار کتاب را مطالعه کرد و به صد هزار کتاب رجوع و افزود: دستاورد ۴۰ سال مطالعه علامه امینی ۱۱ جلد کتاب الغدیر و ۵ جلد یاداشت است که بعد از فوت ایشان چاپ شد.

به گفته وی در جلد یک عبارت «مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ» با اسناد شرح داده شده، در جلد دوم، سوم، چهارم و پنجم شعرای قرون یک و دو و در جلد پنجم هزار رکعت نمازی را که امیرمومنان(ع) در یک شب خوانده و در جلد ششم اشتباهات قضاوتی خلفا را بررسی کرده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان به فضلیت‌های امیرمومنان (ع) که در قرآن و احادیث پیامبر اکرم (ص) آمده اشاره کرد و با طرح این سؤال که با وجود این همه فضائل مستند علت این انحراف بزرگ چیست، از ۱۰ عامل این انحراف تنها به عامل اقتصادی آن که ولایت امیرالمومنان (ع) را به آذوقه زندگی فروختند اشاره کرد و گفت: ملت ایران با وجود تحریم‌های به تعبیر آمریکایی‌ها فلج کننده، ولایت علی امیر مومنان (ع) و حکومت مبتنی بر ولایت فقیه را رها نکردند و از آن پشتیبانی کردند.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران با وجود شدیدترین تحریم‌های اقتصادی، به حمایت از امامین انقلاب و راه و هدف شهدا ادامه داده و می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امام خمینی (ره) در وصیت نامه خود می‌نویسد، ملت عظیم الشان ایران از ملت امام علی (ع) و امام حسین (ع) در کوفه بهتر و بالاتر هستند.

وی مسیر حرکت انقلاب اسلامی ایران را مسیر ظهور اعلام کرد و با اشاره به این فرمایش امیرمومنان (ع) که نا امید نشوید، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ۱۴ خرداد ماه ایمان و امید را سبب پیروزی و تداوم انقلاب دانست و یکی از مصادیق امید را امید به ظهور که دشمنان آن را هدف قرار داده اند دانست.

نماینده ولی فقیه در کاشان و گفت: برای تعجیل در ظهور باید بخشی از برنامه‌های مساجد، مدارس، مکان‌ها و مراسم‌های خود را به قرآن و اهل بیت (ع) اختصاص دهیم. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات