۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۷۳۸۱۰۷
رئیس مجمع فاطمی بسیج کرمانشاه:

امروز زنان محجبه در میدان رزم و جهاد اکبر هستند

امروز زنان محجبه در میدان رزم و جهاد اکبر هستند
کرمانشاه ـ چقاکبودی گفت: حجاب امروز یک وظیفه شرعی فردی نیست بلکه امروز زنان در میدان رزم و جهاد اکبر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، فاطمه چقاکبودی امروزدر گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: حجاب در کلیت و مفهوم مانع رشد مادی و معنوی نیست.

رئیس مجمع فاطمی بسیج استان کرمانشاه گفت: زن ایرانی زنی مسلمان است که هنگام فعالیت اجتماعی نماد عفت، متانت و حیاست و از اندیشه اجتماعی، هنر تربیت کردن و ... برخوردار است.

وی افزود: اسلام حجاب را واجب کرد تا زن بتواند در زمان حضور جامعه متانت، عفت و حیای خود را حفظ کند‌. هیچ کس مانند زن ایرانی نمی‌تواند در مقابل تمدن فرومایه غربی قد علم کند و به همین خاطر است که دشمنان بر روی بانوان متمرکز شدند و تلاش می‌کنند که عفت را در جامعه از بین ببرند.

چقاکبودی با بیان اینکه اکثر زنان جامعه ما حجاب دارند حتی اگر گاهی این پایبندی کمرنگ شود، خاطرنشان کرد: حجاب امروز یک وظیفه شرعی فردی نیست بلکه امروز زنان در میدان رزم و جهاد اکبر هستند.

رئیس مجمع فاطمی بسیج استان کرمانشاه گفت: دشمنان می‌خواهند القا کنند مردم ایران از دین فاصله گرفته‌اند که حضور پرشور مردم در عید سعید غدیرخم جواب دندان‌شکنی برای آنها بود و نشان‌دهنده زنده بودن نگرش‌ دینی در جامعه است.

وی افزود: دشمنان با تبلیغات فاسد خود بنیان خانواده را هدف گرفته‌اند، آنها به خوبی می‌دانند اگر خانواده از هم پاشید و فاسد شد، سلامت جامعه از بین خواهد رفت در نتیجه باید برای حفظ و حراست از خانواده تلاش کرد.

رئیس مجمع فاطمی بسیج استان کرمانشاه با بیان اینکه اکثر قاطع مردم دین‌دار هستند، اذعان کرد: به‌ فرموده مقام معظم رهبری اگر در مسئله حجاب راه امام خمینی(ره) را نرویم سیلی خواهیم خورد با این حال اگرچه معظم‌له چندین مرتبه به این موضوع اشاره کردند اما متاسفانه مسئولین ذی‌ربط توجه لازم را به این مسئله نداشتند.

چقاکبودی خاطرنشان کرد: همه باید نسبت به رعایت عفاف و حجاب توجه و اهتمام جدی داشته باشند زیرا این امر سبب تحکیم بنیان خانواده و تقویت بنیه اجتماعی می‌شود.

وی عنوان کرد: امروز از سران قوای کشور گرفته تا تمام مدیران و مسئولان وظیفه شرعی دارند، که از حجاب و عفاف و عفت عمومی جامعه حراست کنند، شعار دادن و سخن‌رانی کار مسئولان نیست بلکه وظیفه آنها اجرای قانون و حراست از امنیت اخلاقی جامعه است.

چقاکبودی اذعان کرد: به‌عنوان نماینده جامعه بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه از مسئولان و تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها درخواست می‌کنم، با قدرت و قوت از انضباط اجتماعی حفاظت کنند، یقینا هر مسئولی در هر جایگاهی در این حوزه کوتاهی کند، خون شهدا گریبان وی را خواهد گرفت./1400/

ارسال نظرات