۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۷۳۹۲۵۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

هرمسئولی که از خدمت به مردم غفلت کند با مطالبه گری جوانان بیدار خواهد شد

هرمسئولی که از خدمت به مردم غفلت کند با مطالبه گری جوانان بیدار خواهد شد
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم رعایت تقوا در مطالبه گری از مدیران تأکید کرد و گفت: هرمسؤولی که از خدمت به مردم غفلت کند با مطالبه گری جوانان بیدار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای مجمع مطالبه گران شهرستان کاشان گفت: محور کارهایتان مطالبه بیانیه گام دوم باشد.

وی با اشاره به اینکه مجمع مطالبه گران در کاشان می‌تواند هفت فرصت مثبت برای مسؤولین ایجاد کند، افزود: یکی از دستاورد‌های مطالبه گران کاشان مشورت‌های تصمیم سازی برای تصمیم گیران این شهرستان است.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر رعایت تقوا درمطالبه گری‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: در مطالبه گری، امکانات کشور و دستگاه‌ها و نهادها، شرایط اقتصادی کشور و قوانین شهری را درنظر داشته باشید.

به گفته وی مجمع مطالبه گری در بخش‌های محیط زیست، آلاینده ها، توسعه بی رویه صنعت، بحران آب و مسکن ملی، حجاب و عفاف برای مسؤولان شهرستان کاشان یک فرصت است.

وی افزود: هرمسؤولی که از خدمت به مردم غفلت کند با مطالبه گری جوانان بیدار خواهد شد و مسؤولانی که در مسیر خدمت کُند باشند سبب سرعت آن‌ها خواهد شد و مسؤولان جهادی نیز با مطالبه گری استوارتر خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه ارائه اطلاعات از سوی مجمع مطالبه گران کاشان ما را برای اتخاذ تصمیمات بهتر راهکار راهنمایی خواهد کرد یادآور شد: مجمع مطالبه گران کاشان نیز باید مراقب باشند در مطالبه گری‌های خود از مسیر تقوا خارج نشوند و محدودیت‌های مالی دولت را در نظر بگیرند و قوانین را نیز رعایت کنند.

ابتدای این دیدار حسین بندی دبیر مجمع مطالبه گران کاشان با اشاره به تشکیل مجامع مطالبه گری به فرمان رهبر معظم انقلاب و ذیل قرارگاه قرب بقیه الله اشاره کرد و گفت: مجمع مطالبه گران شهرستان کاشان ۲۶ خرداد امسال فعالیت خودش را رسما با پنج کمیته محیط زیست، اتباع، عمران و مسکن، بانوان و ورزش آغاز کرد.

وی مطالبه گری واقعی، اتفاق و جریانی مبارک دانست و با بیان اینکه مطالبه گری ریشه در تربیت و فرهنگ اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر دارد افزود: امام حسین (ع) یکی از بزرگترین مطالبه گران تاریخ است.

دبیر مجمع مطالبه گران کاشان ادامه داد: امروز مردم بیش از هر زمان دیگری عدالت را مطالبه می‌کنند و اگر عدالت در جامعه حاکم شود سایه شوم فساد برچیده و بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد. 

بندی بر فرهنگسازی مطالبه گری در جامعه تاکید کرد و گفت: یکی از دستاورد‌های مجمع مطالبه گران تقویت مطالبه گری در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی است تا مطالبات مردم دربخش‌های گوناگون با راهکار‌های منطقی و قابل اجرا پیگیری شود.

دبیر مجمع مطالبه گران کاشان ادامه داد: تلاش خواهد شد تا ورود عناصر شبهه دار به مجمع جلوگیری شود و بدون جانب داری سیاسی از هر گروه یا طیف خاصی مطالبات مردم را پیگیری شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات