۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۷۳۹۳۹۶
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان تأکید کرد؛

ضرورت فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ها

ضرورت فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ها
حجت الاسلام مهدوی نیا بر ضرورت فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ها گفت: این ستاد برای گسترش معروفات و کاهش منکرات رسالت سنگینی بر دوش دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، ظهر امروز، در مراسم معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پلدختر گفت: خداوند برای امتی که در سیستم امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفته اند وعده یاری داده است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان افزود: باید در شهرستان ها نیز ستاد امربه معروف و نهی از منکر داشته باشیم تا با همکاری هم معروفات را گسترش و منکرات را کاهش دهیم.

وی عنوان کرد: یکی از وظایف دبیر ستاد شهرستان ایجاد هماهنگی بین دستگاه های حاکمیتی در جهت بلاغ و اجرای برنامه های ستاد است.

حجت الاسلام مهدوی نیا گفت: ستاد به معنای همکاری دستگاه های حاکمیتی و نهادهای مردمی در راستای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر است.

وی اساس و پایه امر به معروف و نهی از منکر را قدرت و عقلانیت خواند و اظهار کرد: مهم ترین حوزه قدرت، قدرت مردمی است.

حجت الاسلام مهدوی نیا بیان کرد: مردم باید بر اساس تکلیفی که دارند در برابر امربه معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت کنند.

گفتنی است، در این مراسم با حضور اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پلدختر سعید خدایی، به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پلدختر منصوب شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات