۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۷۳۹۸۸۴
کارشناس مذهبی رسانه ملی:

شیطان ایمان و امید مؤمنان را نشانه گرفته است

شیطان ایمان و امید مؤمنان را نشانه گرفته است
اصفهان – حجت الاسلام سعیدی آریا با تأکید بر اینکه شیطان ایمان و امید مومن را نشانه گرفته است، گفت: انسان مومن نیاز‌های اولیه زندگی خود را اولویت نخست زندگی می‌داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمد سعیدی آریا یکشنبه شب در ادامه سلسله بحث‌های بصیرتی اخلاقی در مجلس عزاداری هیات مهتدون کاشان، گفت: تمام ابعاد زندگی انسان مومن با تدبیر و با برنامه و حساب و کتاب دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از ضرب المثال‌های فارسی ریشه در روایات دارد، افزود: انسان مومن دو بار از یک سوراخ گزیده نمی‌شود، چرا که اهل مشورت است و از دیگران عبرت می‌گیرد.

کارشناس مذهبی رسانه ملی با تأکید بر اینکه شیطان ایمان و امید مومن را نشانه گرفته است، اظهار داشت: انسان مومن نیاز‌های اولیه زندگی خودش را اولویت نخست زندگی می‌داند.

حجت الاسلام سعیدی آریا به برخی از صفات انسان مومن اشاره کرد و افزود: مومن کسی است که از کسی که خیر او را می‌خواهد و او را نصحیت می‌کند، تبعیت و پذیرش داشته باشد.

وی با بیان اینکه از مومن تشکر نمی‌شود و دنبال تشکر دیگران نیست، اظهار داشت: شیخ فضل الله نوری با این همه فعالیت هیچگاه منتظر تشکر دیگران نبود.

کارشناس مذهبی رسانه ملی با اشاره به اینکه ایمان آن چیزی است که اهل بیت (ع) برای تعریف کرده اند، اظهار داشت: مومن برادر مومن است و برای برادر مومن خودش خیرخواهی دارد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات