۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۷۴۰۰۴۴
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور مطرح کرد؛

برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین همگام با زائران اربعین در سراسر کشور

برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین همگام با زائران اربعین در سراسر کشور
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی معاون امور استانها، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم شهیدان هشتم شهریور ماه که با حضور مسئولان ، نمایندگان دستگاه ها و ارگان ها در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در سراسر کشور همگام با زائران اربعین در عراق خبرداد.

وی افزود: اربعین از شعائر بزرگ شیعه است که به لطف الهی روز به روز بر عظمت آن افزوده می شود و خوشا به حال آنان که با حضور در اعتاب مقدسه در پیاده روی از نجف تا کربلا شرکت می کنند ؛ اما بدیهی است که بسیاری از مردم عزیز و ولایتمدار ما به دلائل مختلف توفیق حضور ندارند.

حجت الاسلام محمودی افزود: مردم عزیز و حماسه ساز ایران اسلامی در سراسر ایران اسلامی با برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی مراتب عشق و ارادت خود به سیدالشهدا (ع) را به نمايش خواهند گذاشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک و جنایت دشمنان در آستان مبارک حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز گفت: مردم عزیز ما با حضور در مراسم جاماندگان اربعین این حرکات سخیف را محکوم خواهند کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با تقدیر از کسانی که طی سال‌های گذشته برای این حرکت میلیونی در تهران تلاش کرده اند ، افزود: طبق اعلام دست اندرکاران این برنامه مردمی در سال گذشته بيش از ۴ میلیون نفر در مراسم اربعین تهران شرکت کرده اند و یقینا امسال این برنامه با شکوه بیشتر برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات