۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۷۴۱۰۷۳

خبرسازی دروغ ضدانقلاب درباره پدر و مادر جواد روحی

خبرسازی دروغ ضدانقلاب درباره پدر و مادر جواد روحی
خبر دستگیری پدر و مادر جواد روحی که توسط برخی سایت های ضداتقلاب منتشر شده، کذب بوده و آنها به همراه برخی از دوستان و آشنایانشان در مراسم تدفین پسر خود در یکی از روستاهای اطراف آمل شرکت داشتند.

در پی فوت جواد روحی یکی از زندانیان حاضر در زندان نوشهر که به علت تشنج در بیمارستان شهید بهشتی این شهر درگذشت، برخی سایت های ضدانقلاب با انتشار اخبار کذب در این باره از دستگیری پدر و مادر او  خبر دادند.

خبر دستگیری پدر و مادر جواد روحی کذب بوده و آنها به همراه برخی از دوستان و آشنایانشان در مراسم تدفین پسر خود در یکی از روستاهای اطراف آمل شرکت داشتند؛ در مراسم تدفین جواد روحی، تعداد معدودی قصد سردادن شعارهای ساختارشکن برای ایجاد درگیری داشتند که پدر و مادر وی مانع آنها شدند.

 جواد روحی یکی از زندانیان محکوم به اعدام در زندان نوشهر بود که  در ساعت 3:45 بامداد پنج‎شنبه، 9 شهریور به دلیل تشنج به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد و علی رغم اقدامات پزشکی، فوت کرد.

به گزارش روابط عمومی زندان‌نوشهر، درباره فوت جواد روحی دستور قضایی، پرونده تشکیل و به شعبه اول بازپرسی ارجاع شده و دادستان نوشهر به همراه بازپرس، با حضور در زندان از هم بندیان متوفی در مورد وی سئوال کرده‌اند.

با دستور قضایی مقرر شده است دوربین‌های مدار بسته زندان بازبینی و بررسی شوند و وسایل شخصی متوفی از جمله یادداشت‌ها و دارو‌های وی مستندسازی شود.

جسد متوفی برای بررسی علت تامه فوت و معاینات سم‎شناسی به پزشکی قانونی ارسال شده و نسبت به کالبدشکافی و نمونه‎گیری اقدام شده است.

جواد روحی با حکم دادگاه ساری به اعدام محکوم شده بود و پرونده وی در حال رسیدگی بود.

ارسال نظرات