۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۷۴۱۸۵۳

وقتی مجمع مدرسین و محققین نگران آزادی بیان و مردم می شود!

وقتی مجمع مدرسین و محققین نگران آزادی بیان و مردم می شود!
مجمع مدرسین و محققین که از حامیان دولت روحانی و از بانیان وضعیت نامناسب اقتصادی است، امروز گذشته خود را فراموش کرده و به اصطلاح دلسوز کشور و مردم شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مجمع مدرسین و محققین به عنوان یک تشکل و گروهک حوزوی متمایل به جریان اصلاح طلب که رویکردها و جهت گیری های همسو با جریان های فتنه و انحراف را دنبال می کند، در تازه ترین اقدام تبلیغی خود همزمان با روزهای پایانی ماه صفر با ترتیب دادن جلسات سخنرانی با حضور چهره های خاص، ضمن سیاه نمایی وضعیت کشور به تعریض و کنایه علیه نظام پرداخته است.

یکی از سخنرانان این جلسات در حالی مدعی نبود آزادی بیان در کشور شده، که اعضای این تشکل تندترین انتقادات را نسبت به سیاست های کلان نظام مطرح ساخته اند. مجمع مدرسین نیز در مقاطع مختلف با صدور بیانیه های غرض ورزانه در خصومت با نظام اسلامی گوی سبقت را از گروه های ضد انقلاب ربوده است.

سیدعلی میرموسوی عضو هیات علمی دانشگاه مفید قم در سخنرانی خود وضعیت زندگی در جامعه را نامطلوب خوانده و نبود آزادی را رنج‌آور خوانده است.

حجت الاسلام محمدرضا یوسفی نیز در سخنرانی خود در مجمع محققین و مدرسین، ارتقا و بالا رفتن رفاه مردم را در گرو بهبود روابط اقتصادی و سیاسی دانسته است. همان تئوری سازش با غرب که هشت سال امورات کشور را معطل برجام و مذاکره با اروپایی ها کرد و البته راه به جایی هم نبرد.

ادعاهای مطرح شده در جلسات مجمع مدرسین و محققین و القائات این قبیل افراد در حالی است که در همین ایام کلیپی از اظهارات احمد زید آبادی فعال سیاسی و رسانه ای اصلاح طلب در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی درباره آزادی بیان موجود در کشور بازتاب وسیعی پیدا کرد.

وی در بخشی از این کلیپ می گوید: بگذار فحش بخوریم اما حقیقت را بگوییم. کدام نظام اختناق توتالیتر اجازه می دهد منتقد از رهبر انتقاد کند و تحت پیگرد قرار نگیرد؟ الان این اولین دوره ای است از سال ۶۶ که همه سیاستها را نقد می‌کنیم؛ اما نگران نیستیم که نشریه را ببندند یا مارا تحت تعقیب قرار دهند.

ارسال نظرات