۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۷۴۲۲۵۰
آیت الله رجبی در پیامی:

آیت‌الله صلواتی تا پایان عمر در مسیر انقلاب، امام و رهبری گام برداشت

آیت‌الله صلواتی تا پایان عمر در مسیر انقلاب، امام و رهبری گام برداشت
آیت الله رجبی در پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله صلواتی تصریح کرد: این استاد مکرم تا پایان عمر شریفشان در مسیر انقلاب، امام و رهبری معظم گام برداشتند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمود رجبی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله غلامرضا صلواتی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت استاد معزز، حضرت آیت‌الله حاج شیخ غلامرضا صلواتی(ره) موجب تاثر و تألم گردید. استاد بزرگواری که سالیان دراز از محضر اساتید بزرگی چون حضرات آیات بروجردی، خوانساری، داماد و اراکی بهره بردند.

ایشان با انس با قرآن و معارف اهل بیت علیهم السلام روح خود را صفا بخشیده، با کوله‌باری از علم و اخلاق  علاوه بر کرسی درس در حوزه علمیه قم  در اخلاق و تهذیب اسوه حسنه بود.

این استاد مکرم بیش از نیم قرن از عمر با برکت و پر خیر خویش را در تربیت طلاب عالم و مهذب صرف کردند، با حمایت‌های خود از امام عزیز رنج دستگیری و تبعید را به جان خریدند و تا پایان عمر شریفشان در مسیر انقلاب، امام و رهبری معظم گام برداشتند. رضوان الله تعالی علیه و حشره الله مع موالیه الکرام.

اینجانب درگذشت این عالم متخلق و مهذب را به بازماندگان و عموم شاگردان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل را خواستارم.

محمود رجبی

ارسال نظرات