۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۷۴۲۴۶۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

کودکان را باید به سوی ارزش های دینی سوق داد

کودکان را باید به سوی ارزش های دینی سوق داد
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: همه تلاش ما این است که بچه‌ها را به سمت و سوی دین و ارزش‌های دینی سوق دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در بازدید از مهد کودک سمیه در جمع کودکان این مهد، با تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) و برای درک بهتر مساله غیبت امام زمان (عج) برای کودکان گفت: امامان ما راهنما و روشن کننده مسیر زندگی مردم بودند و خدا آن‌ها را برای راهنمایی و هدایت مردم فرستاد، اما دشمنان اسلام همه آن‌ها را به شهادت رسانیدند، اما امام زمان (عج) نور دوازدهم را از مردم پنهان و غایب کرد تا دشمنان اسلام نتوانند او را به شهادت برسانند.

به گفته وی منتظران ظهور با عمل خود می‌توانند کاری کنند که نور امام زمان (عج) زودتر جهان را روشن کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: برای تسریع در ظهور امام زمان (عج) انجام دستورات والدین و مدیر و مربی در مهد کودک است، ضمن اینکه وضو و احکام خدا و کار‌های خوب را از مربیان یاد بگیرید.

وی با اشاره به اینکه نخستین مربی شما کودکان والدین شما هستند، یادآورشد: پیامبراکرم (ص) می‌فرماید: انجام دستورات والدین و احترام به آن‌ها سبب می‌شود تا بهشت برای شما آماده شود.

مدیر مهد کودک سمیه نیز با اشاره به اینکه این مهد کودک دومین مهد برتر در سطح شهرستان کاشان است، گفت: این مهد کودک ۱۰ سال است زیر نظر پایگاه بسیج سمیه فعالیت می‌کند و هر سه ماه گزارش فعالیت‌ها به پایگاه گزارش می‌شود.

وی افزود: همه تلاش ما این است که بچه‌ها را به سمت و سوی دین و ارزش‌های دینی سوق دهیم از این رو احکام طهارت، وضو را با زبان ساده برای بچه‌ها توضیح داده می‌شود ضمن اینکه برای همه مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه داریم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات