۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳
کد خبر: ۷۴۲۴۷۲
به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

دیدار معاون پژوهش سپاه امام رضا با معاون پژوهشی دانشگاه رضوی

دیدار معاون پژوهش سپاه امام رضا با معاون پژوهشی دانشگاه رضوی
خراسان-معاون پژوهش سپاه امام رضا(ع) ضمن حضور در دانشگاه رضوی با هدف برقراری همکاری های علمی و پژوهشی با حجت الاسلام روشن ضمیر دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، سرهنگ خلیل زاده، معاون پژوهش سپاه امام رضا علیه السلام ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی با حجت الاسلام روشن ضمیر، معاون پژوهشی این نهاد علمی فرهنگی دیدار و گفت و گو کرد.

وی هدف از این دیدار را برقراری همکاری های علمی پژوهشی سپاه امام رضا(ع) با دانشگاه رضوی دانست و به معرفی فعالیت ها و دستاوردهای مجموعه خویش پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام روشن ضمیر نیز با گرامی داشت یادو خاطره شهیدان و دفاع مقدس به بیان فعالیت های علمی و پژوهشی دانشگاه پرداخت.

وی از دستاوردها و افتخارات دانشگاه علوم اسلامی رضوی در زمینه پژوهش سخن گفت و سپس به زمینه های همکاری با معاونت پزوهش سپاه امام رضا(ع) اشاره کرد.

حاصل این دیدار ایجاد زمینه های همکاری بین دو مجموعه با تاکید بر اطلاع رسانی اولویت های پژوهشی و توان علمی آنها در کنار فراهم شدن فضای آشنایی بیشتر بین نیروهای علمی و پژوهشی دو مجموعه بود که از سوی طرفین بر آن توافق شد./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات