۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۷۴۲۹۹۴

نشست «نقد دینی برنامه هفتم توسعه در حوزه فرهنگ عمومی و رسانه» برگزار شد

نشست «نقد دینی برنامه هفتم توسعه در حوزه فرهنگ عمومی و رسانه» برگزار شد
نشست علمی نقد دینی برنامه هفتم توسعه به همت مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی و خبرگزاری رسا در خبرگزاری رسا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نشست علمی «نقد دینی برنامه هفتم توسعه در حوزه فرهنگ عمومی و رسانه» عصر امروز در خبرگزاری رسا برگزار شد.

هم اکنون کارشناسان فرهنگی و صاحب نظران حوزه و دانشگاه مشغول ارائه دیدگاه های خود درباره ابعاد مختلف برنامه هفتم توسعه هستند.

سیدمرتضی اسماعیلی طبا استاد دانشگاه و مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این نشست، شورای فرهنگ عمومی کشور را نیازمند تصویب اساسنامه ای جدید و به روز دانست و از عدم نقش دهی به گروه ها و تشکل های مردمی در برنامه هفتم توسعه انتقاد کرد.

حجت الاسلام رستمی مسول مرکز رسانه حوزه هم با تبیین مهم ترین جنبه های قوت و ضعف برنامه هفتم توسعه، از کم توجهی به رسانه و فضای مجازی ابراز تاسف کرد و از بررسی کنندگان لایحه خواست در بررسی نهایی به فکر جبران این خلاء باشند.

این برنامه که به همت مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی و خبرگزاری رسا تدارک دیده شده دومین نشست نقد دینی برنامه هفتم توسعه بوده که اولین نشست آن با عنوان «نقد و بررسی دینی برنامه هفتم توسعه در حوزه فضای سایبر و شبکه ملی اطلاعات» روز یکشنبه برگزار شد.

علاقه مندان از طریق ایتا و آپارات این نشست را به صورت زنده دنبال کردند.

 

ارسال نظرات