۱۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۷۴۳۰۸
غلامحسین الهام در رشت:

هر فردی خلاف اندیشه‌های امام حرکت کند از امام نیست/ مدعیان تقلب در انتخابات، وجودشان سرشار از تقلب بود

خبرگزاری رسا ـ عضو حقوقدان شورای نگهبان، با بیان این که کسی که به اندیشه‌های امام خیانت کند نمی‌تواند خود را با امام مقایسه کند، گفت: هر فردی خلاف اندیشه‌های امام حرکت کند از امام نیست.
 دکتر غلامحسين الهام
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، غلامحسین الهام، عضو حقوقدان شورای نگهبان، عصر روز دوشنبه در جمع مردم و نیز جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران رشت، با اشاره به این که نسبت با امام تنها دلیل بر نزدیکی با امام نیست، گفت: کسانی را می توان نزدیک به امام راحل دانست که در فکر، ایمان، تقوا ودل نیز همانند امام راحل باشند وآن دسته از کسانی که به اندیشه های امام راحل خیانت می کنند، نباید خود را با امام مقایسه کند.

وی اعتماد عمیق میان امام و امت را مهمترین شرط بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: سرمایه بزرگ اعتماد، موجب اتحاد و همدلی ملت ایران شده است و این پیوند وهمدلی مهمترین رمز بقای این انقلاب عظیم است.

الهام به اعتماد مستحکم و عمیق میان امام و ملت ایران اشاره کرد و افزود: عمق اعتماد میان امام راحل و ملت ایران به گونه ای بود که مردم ایران بنیانگذار انقلاب اسلامی را نائب امام عصر(عج) می دانستند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان این که مسأله ولایت در سایه همین اعتماد عمیق میان امام و ملت معنا پیدا کرد، تصریح کرد: امام راحل بزرگترین سرمایه یعنی، اعتماد را به ملت ایران هدیه کرد که تا امروز نیز این اعتماد در میان مردم و رهبر انقلاب ماندگار مانده است.

وی با بیان این اعتماد عمیق میان امام و مردم، موجب پیوند قبلی میان مردم با بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران شد، خاطر نشان کرد: همین اعتماد قلبی عمیق موجب شد تا ملت ایران در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی با یک اشاره امام راحل به صحنه آمدند در طول هشت سال جنگ تحمیلی فرزندان خود را راهی میدان نبرد حق علیه باطل کردند.

الهام با اشاره به این که امام راحل کشور را به سمت معنویت و پیشرفت هدایت کرد، گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه همین معنویت عمیق موجود ونیز پیشرفت های صورت گرفته در حوزه های مختلف عصبانی است.

عضو حقوقدان شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود به حضور 40 میلیونی ملت ایران در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد وافزود: این حضور 80درصدی ملت ایران در این دوره از انتخابات نشان از عمق اعتماد و علاقه ملت ایران به نظام اسلامی است.

وی با اشاره به تلاش عده ای برای تقلبی خواندن دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور، تصریح کرد: کسانی که می خواستند این اعتماد میان مردم و نظام را تقلبی جلوه دهند، وجود خودشان سرشار از تقلب بود.

الهام همچنین به وقایع پس از انتخابات درکشور اشاره کرد و افزود: کسانی که سرمایه آنها از انقلاب بود امروز از انقلاب و خط رهبری فاصله گرفته‌اند و به همان میزان نیز از دل و اندیشه ملت حذف شده‌اند.

وی همچنین حضور میلیونی ملت ایران در نهم دی ماه امسال را صحنه دیگری از اعتماد عمیق ملت ایران به نظام اسلامی دانست وافزود: این حضور میلیونی بار دیگر پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های مزدوران بود./950/پ2202/ص
ارسال نظرات