۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۷۴۳۱۴۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مراقب نفوذ سبک زندگی غربی به ذهن کودکان باشیم

مراقب نفوذ سبک زندگی غربی به ذهن کودکان باشیم
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: قرآن و روایات اهل بیت (ع) باید مبنای نظام آموزش کشور باشد تا سبک زندگی غربی به ذهن کودکان نفوذ نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزارشد گفت: آمر به معروف و ناهی از منکر عیوب ظاهری را باید تذکر بدهد.

وی با اشاره به فراز‌هایی از فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با سران کشور و مهمانان خارجی در هفته دفاع مقدس، گفت: اسرائیل از ما عصبانی است، اما به آن اهمیت نمی‌دهیم؛ اسرائیل غده سرطانی است و تا ریشه کن شدن این غده سرطانی توسط مردم فلسطین و جبهه مقاومت فاصله زیادی وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با اشاره به روز جهانی کودک و نگرانی رهبر معظم انقلاب از وضعیت برخی از کودکستان‌ها و مهد‌های کودک، با بیان اینکه کودکان نزد والدین و آموزش و پرورش امانت هستند، گفت: منفذ نفوذ سند ۲۰۳۰ دشمن در کودکستان‌ها شده است.

وی افزود: آموزش رقص، موسیقی، آرایشگری، آشنایی با سگ، استخر‌های مختلط در برخی از کودکستان‌ها و مهد‌های کودک مواردی است که از برخی کودکستان‌ها و مهد‌های کودک گزارش شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با انتقاد از اینکه چرا نظام آموزشی ایران را برخی در یونسکو باید بنویسند، اظهار داشت: اسلام و قرآن و روایات اهل بیت (ع) باید مبنای نظام آموزش کشور باشد تا سبک زندگی غربی به ذهن کودکان نفوذ نکند.

وی همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: اقتصاد و امنیت دو رکن مهم و اساسی حکومت اسلامی برای گسترش عبودیت خدا است و امنیت امروز ما مدیون نیروی انتظامی است.

وی نفش مهم نیروی انتظامی درامنیت شهرها، جاده ها، مرزها، سفر‌های اربعین، حفظ نوامیس، حفظ اموال و اماکن دولتی و مردمی را انکار ناپذیر دانست، گفت: نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت شهدای زیادی را تقدیم اسلام و نظام کرده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان از شوتی‌ها به عنوان معضل اتوبان قم به کاشان نام برد و ادامه داد: پلیس امروز برای مقابله با اشرار و قاچاقچیان و ایجاد امنیت نیازمند تجهیزات و امکانات است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات