۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۷۴۳۳۰۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

امنیت جامعه مرهون تلاش‌ شبانه روزی نیروی انتظامی است

امنیت جامعه مرهون تلاش‌ شبانه روزی نیروی انتظامی است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به تلاش نیروی مقتدر و با صلابت فراجا در همه عرصه‌ها گفت: امنیت جامعه مرهون تلاش‌ شبانه روزی نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: امنیت جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی سبز پوشان خدوم نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تلاش نیروی مقتدر و با صلابت فراجا در همه عرصه‌ها بویژه کشفیات مواد مخدر و حفظ نظم و امنیت در جامعه ستودنی است، افزود: کارکنان نیروی انتظامی، جان بر کف در مقابل قانون شکنان و سوداگران مرگ با تمام قدرت می‌ایستند و از حقوق مردم دفاع می‌کنند.

وی به حضور کارکنان خدوم نیروی انتظامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: خدمات این نیروی توانمند و مردمی در حوادث مختلف همچون سیل، زلزله و کمک‌های معیشتی نیز قابل تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای برهم زدن نظم و امنیت در کشور و راه اندازی جنگ تمام عیار ترکیبی در سال گذشت، اظهارکرد: با اشراف اطلاعاتی فرزندان دلیر و غیور ملت در فراجا و دستگاه‌های امنیتی این دسیسه ی دشمنان هم نقش برآب شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی نمادی از شجاعت و دلاوری و ایثار است، گفت: تقوا، ایمان، صداقت، عدالت، تعهد و تخصص از جمله ویژگی های غیورمردان نیروی انتظامی است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات