۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۷۴۳۵۵۹
امام جمعه موقت کاشان:

رژیم صهیونیستی بزرگترین ضربه را از سوی حماس دریافت کرد

رژیم صهیونیستی بزرگترین ضربه را از سوی حماس دریافت کرد
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه امروز رژیم صهیونیستی تنهای تنها است و هیچ حامی ندارد، گفت: اسرائیل از بیرون تنها و از درون هم متلاشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید علیرضا زارع صالحی با تبریک پیروزی‌های حماس، گفت: ادعای اطلاعاتی قوی توسط رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی در هم پیچیده شد.

وی افزود: نقشه حمله به اسرائیل به گونه‌ای طراحی شده بود که رژیم صهیونیستی بزرگترین ضربه را از سوی حماس دریافت کرد و این ضربه به انداز‌های سریع و برق آسا بود که حتی آمریکا و حامیان اروپایی رژیم صهیونیستی هیچ اقدام و عکس العملی نتوانستند نشان دهند.

به گفته وی آمریکا و هم پیمانان اروپایی اش همانطوریکه در جنگ روسیه و اوکراین هیچ کمکی نتوانستند به اوکراین داشته باشند و تنها تعدادی سلاح دسته دوم به اوکراین فرستادند که قابل استفاده نبود، در جنگ حماس با اسرائیل هم نتوانستند هیچ اقدامی انجام دهند.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه الان رژیم صهیونیستی اسرائیل تنهای تنها است و هیچ حامی ندارد، اظهار داشت: اسرائیل از بیرون تنها و بدون حامی و از درون نیز به لحاظ اقتصادی و اجتماعی متلاشی شده است.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: وضعیت بحرانی امروز رژیم صهیونیستی، اراده و خواست خداوند برای نابودی این غده سرطانی و مقدمه ظهورامام زمان(عج) است.

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که خرمشهر‌ها در پیش داریم و خرمشهر‌های زیادی باید آزاد شوند، افزود: یکی از مهمترین این خرمشهر‌ها بیت المقدس است که از چنگال دشمن صهیونیستی آزاد خواهد شد.

امام جمعه موقت کاشان یکی از عوامل پیروزی‌های جبهه مقاومت را اقتدار رهبر معظم انقلاب دانست و ابراز داشت: دشمن اعتراف کرده که این قدرت رهبر ایران است که توانسته آن‌ها را مرعوب خود کند.

حجت الاسلام اسلامی تبار یادآور شد: این اقتدار رهبر معظم انقلاب است که نقشه را به گونه طراحی کند که به نابودی رژصهیونیستی منتهی شود.

لازم به ذکراست، از طرف سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لوح تقدیر به پایگاه ملامحسن فیض کاشانی ارسال و از سوی حجت الاسلام اسلامی تبار به خانواده شهید علیرضا زارع صالحی اهدا شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات