۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۷۴۳۶۱۴
حجت الاسلام والمسلمین لونی در گفت‌وگو با رسا:

علمای جهان اسلام در حمایت از مبارزان فلسطینی فتوا بدهند

علمای جهان اسلام در حمایت از مبارزان فلسطینی فتوا بدهند
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه از علمای جهان اسلام خواست تا با صدور فتوا و بیانیه از ملت فلسطین حمایت کنند تا موجب ایجاد وحدت و تقویت روحیه رزمندگان شود.

حجت الاسلام والمسلمین ولی الله لونی رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، لطف الهی و قوت و اقتدار درونی ملت فلسطین را عامل اصلی پیروزی های اخیر دانست و بیان داشت: سلام و خدا قوت می گویم به مجاهدان فلسطینی که امروز به لطف الهی توانستند از زندان بزرگ غزه خارج شوند و در مقابل رژیم جنایت کار و کودک کش سراپا مسلح صهیونیستی که نماینده استکبار جهانی است، بایستند و آنها را به زانو دربیاورند. اگر ملت فلسطین از درون به یک اقتدار و قوت بالا نمی رسید نمی توانست به این گستردگی عملیات کند.

وی پیروزی مردم غزه را پیروزی علیه کل هیمنه استکبار جهانی عنوان کرد و اظهار داشت: پیروزی این عزیزان با دست خالی پیروزی علیه کل هیمنه استکبار جهانی است و این یعنی وعده خدا محقق می شود؛ وقتی خدا را یاری کنید خدا هم شما را یاری خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لونی از علمای جهان اسلام خواست تا با صدور بیانیه و فتوا از این حرکت شجاعانه حمایت کنند چرا که این حمایت ها سبب وحدت بیشتر امت اسلامی و تقویت روحیه مبارزان خواهد شد.

وی در پایان پیروزی امت اسلامی را نزدیک توصیف کرد و گفت: به لطف خدا به زودی همه اهداف تأمین و ان شاء الله افول شیطان بزرگ سرعتش بیشتر خواهد شد. تنها راه پیروزی همان است که بیان شد؛ وحدت همه امت اسلام.

ارسال نظرات