۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۷۴۳۶۱۹
نماینده ولی فقیه در مازندران:

انتخابات آتی باید به یک حماسه بزرگ ملی تبدیل شود

انتخابات آتی باید به یک حماسه بزرگ ملی تبدیل شود
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی تأکید کرد که انتخابات آتی باید به یک حماسه بزرگ ملی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست فصلی رؤسا و دادستان های استان، گفت: امنیت امروز جامعه علی رغم همه تلاش های دشمن برای ایجاد ناامن سازی عامل وحدت نیروی انتظامی، مسلح و همچنین نهادهای قضایی کشور شده است.

وی در ادامه سخنان خود ضمن اظهار امیدواری از تبدیل انتخابات به یک حماسه بزرگ ملی، افزود: به طور حتم دشمنان ما برای ناامن کردن انتخابات برنامه‌هایی دارند که به طور قطع با هوشیاری فعالان دادگستری محقق نخواهد شد.

امام جمعه ساری با اشاره به طوفانی که عملیات طوفان الاقصی در مقابله با رژیم صهیونیستی برپا کرد ضمن تبریک این موفقیت و ضمن قرائت آیه ۲۵۱ سوره بقره، خاطرنشان کرد: اگر خداوند برخی از انسان‌ها و آدم‌های شرور و جانی را به‌وسیله افراد دیگری دفع نمی‌کرد زمین را فساد فرا می‌گرفت؛ صدام، رژیم صهیونیستی و سایر حکام دیکتاتور جهان مصداق این انسان‌ها هستند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که تمایلات دور از حق انسانی آسیب‌های فاسدی دارد که خداوند گستره این فساد را فراگیر معرفی فرموده است، بیان داشت: وظیفه اصلی ما این است که همواره به‌عنوان یک راهبرد مراقب باشیم که هوای نفس برای ما بت نشود.

وی در ادامه سخنان خود افزایش پرونده‌های قضایی را نشانه فزونی جریان هوای نفس دانست و تاکید کرد: باید کار فرهنگی انجام شود و قضاوت شاخه فرهنگی و بودجه مخصوص این حوزه داشته باشد، اگر بخواهیم در دستگاه قضاوت سلامت حاکم باشد باز باید مراقب خطر هوای نفس و هواپرستی باشیم تا کارکنان آگاهانه یا غیرآگاهانه مجذوب هوای نفس قرار نگیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که یک مصداق از جنگ بین حق و هوای نفس در همین حوزه قضایی است، افزود: خداوند در حکم قضایی که به حضرت داود(ع) ابلاغ شد فرمودند که بدون حق، هم خود و هم جامعه را از راه خدا بیرون می‌برید و همچنین به پیامبر اکرم(ص) در حکم قضایی تاکید کردند که مراقب باشید تا در راه حق حکم کرده و هوای نفس را دخیل نکنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که باید خطر هوای نفس را به یکدیگر متذکر شویم، چون بزرگ‌ترین دشمن ما است، ادامه داد: اگر جریان هواپرستی ضعیف شود و حق‌پرستی بر هواپرستی جایگزین شود همه چیز اصلاح می‌شود./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات