۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۷۴۳۸۷۴
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان:

نیروهای ارتشی الگوی خدمت صادقانه در میان آحاد جامعه هستند

نیروهای ارتشی الگوی خدمت صادقانه در میان آحاد جامعه هستند
حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه نیروهای ارتشی الگوی خدمت صادقانه در میان آحاد جامعه هستند، گفت: این نیروها در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی نیز خوش درخشیده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احمدرضا غلامی با حضور در دفتر عقیدتی سیاسی لشکر ۸۴ پیاده لرستان ضمن تبریک ۲۴مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: نیروهای وفادار و جان بر کف ارتش علاوه بر قابلیت های رزمی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی نیز خوش درخشیده اند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان با بیان اینکه عموم مردم علاقه قلبی ویژه ای نسبت به نیروهای ارتشی دارند، افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ایجاد این پیوند مبارک میان فعالیت های نظامی با امور معنوی و اجتماعی نقش برجسته ای داشته و این دستاورد مهم از برکات وجودی این سازمان است.

حجت الاسلام دانش، مسئول عقیدتی سیاسی لشکر ۸۴ لرستان نیز ضمن قدردانی از فعالیت های فرهنگی شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان گفت: ارتش با تمام توان خود آماده خدمتگزاری به مردم و انقلاب اسلامی است و شان خود را در جلب رضایت مردم و خدمت صادقانه به آنان تعریف کرده است.

وی عنوان کرد: در تعامل و همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان هیچگونه محدودیتی نمی شناسیم و با تمام‌توان و امکانات برای نقش آفرینی در برنامه های این شورا اعلام آمادگی می کنیم.

گفتنی است، در این دیدار بر همگرایی دستگاه های فرهنگی و انقلابی تاکید شد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات