۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۷۴۴۰۹
امام جمعه بناب:

سنگ اندازی دشمنان هوشیاری نخبگان را می‌طلبد

خبرگزاری رسا ـ تولیت حوزه علمیه بناب گفت: ‌سنگ اندازی و توطئه‌های دشمنان، حفظ هوشیاری نخبگان سیاسی را می‌طلبد.
سنگ اندازی دشمنان هوشیاری نخبگان را می‌طلبد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه ‌بناب، امروز در جمع اعضای شورای اداری این شهر با تأکید بر دارا‌بودن بصیرت دینی در کوران فتنه‌ها اظهار داشت: اگر در ‌سی‌ سال گذشته ولایت مداری مردم ایران نبود، وضعیت کشور بسیار اسفناک بود.

امام جمعه بناب تاکید کرد: پیروی از ولی فقیه زمان، تنها راه خروج از وضعیت کنونی است و نوع ادبیات و موضع شفاف و قاطع ایشان برای همه آحاد کشور الگو است.

وی ولایت را عامل اقتدار نظام و دوام انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: انقلاب ما در حالی به پیروزی رسید که در 1400سال قبل با وجود تلاش بسیاری از علما، نخبگان و خواص، دنیا این نوع انقلاب و این پیروزی را تجربه نکرده بودند.

امام جمعه بناب افزود: انقلاب اسلامی با وحدت کلمه به دست آمده، با همین عامل نیز حفظ خواهد شد و اگر روزی این عنصر مهم آسیبی ببیند، جبران آن سخت خواهد بود.

وی با اشاره به سنگ اندازی‌ها و توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب در سی سال گذشته بر ضرورت حفظ هوشیاری و بصیرت در برابر خباثت های تفرقه افکنانه دشمن تاکید کرد.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اغتشاشات و تجمعات غیرقانونی برخی افراد در ماه‌های اخیر در تهران از آنها به عنوان پیروان شیطان و دشمنان خدا نام برد و گفت: این گونه حرکات زشت از سوی عده‌ای از خدا بی‌خبر بوده و بر ما است که اجازه ندهیم این گونه افراد و گروه ها جرأت کوچک‌ترین تحرکی پیدا بکنند.

وی با بیان این که باید علت این‌گونه حرکات ریشه‌یابی شود و با همکاری و همفکری یکدیگر نگذاریم کارهای آنها قوت بگیرد، ادامه داد: اگر دلسوزان نظام و مردم غیرتمند و انقلابی غفلت کنند و این مسأله همچنان پیش رود‌، فردا‌ درمان آن مشکل‌تر خواهد شد./935/پ202/س

ارسال نظرات