۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۷۴۴۲۱۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

اگر حمله به غزه متوقف نشود نمی‌توان جلوی اقدامات مقاومت را گرفت

اگر حمله به غزه متوقف نشود نمی‌توان جلوی اقدامات مقاومت را گرفت
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد که اگر حمله به غزه متوقف نشود نمی‌توان جلوی اقدامات مقاومت را گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، گفت: ادعای اسرائیل در خصوص حمله حماس به مردم بی دفاع دروغی است که آمریکایی‌ها هم باور نکردند.

وی افزود: اسرائیل با شبهه افکنی و دروغ پردازی مدعی است حماس به مردم بی دفاع غزه حمله کرده است درحالیکه جبهه مقاومت تنها با نظامی‌های غاصب در جنگ است و این ادعا را حتی خود آمریکایی‌ها باور نکردند.

به گفته وی هر مکانی را که حماس آن را هدف قرار داده است مراکز نظامی اسرائیل بوده و اگر در شهرک‌ها هم اقدامی کرده به فرمایش رهبرمعظم انقلاب شهرک نشینان مسلح و نظامی هستند.

نماینده، ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه تحلیلگران آمریکایی اعتراف کرده اند بیمارستان غزه را اسرائیل بمباران کرده است، گفت: روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال نقل کرده بمبی که بر بیمارستان در غزه فرود آمد بمب آمریکایی ام ک ۸۴ است که با یک تن وزن بیمارستان بیمارستان را با خاک یکسان کرده است.

وی با بیان اینکه هرعملیاتی در فلسطین انجام شود شروع کننده آن اسرائیل است، اظهار داشت: ۷۵ سال است کشور فلسطین را اشغال کرده اند و در حال حاضر ۹۰ درصد کشور فلسطین در اشغال اسرائیل غاصب است.

نماینده، ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه هفت میلیون نفر از مردم فلسطین آواره شده اند، افزود: هرعملیاتی علیه رژیم غاصب صهیونیستی انجام شود عکس العمل ظلم ۷۵ سال گذشته است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: آمریکایی‌ها درافغانستان یک بیمارستان متعلق به پزشکان بدون مرز را هدف قرار دادند و به دروغ اعلام کردند کار دولت افغانستان است، اما در ادامه اعتراف کردند که کار خودشان بوده است.

وی با اشاره به این فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اطلاعات زیادی داریم که سیاست‌های اسرائیل را امروز آمریکایی‌ها تنظیم می‌کند، افزود: بلینکن نماینده آمریکا در جلسه هیات دولت و اتاق عملیات اسرائیل شرکت و هدایت دولت متزلزل اسرائیل را به دست گرفت و عملیات نظامی را ناو جرالد فورد آمریکا در جنوب قبرس مدیریت کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: اگر حمله به غزه متوقف نشود نمی‌توان جلوی اقدامات مقاومت را گرفت و این یعنی اگر مقاومت سراغ ریشه‌ها رفت مانند ناو آمریکا، خودشان را ملامت کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات