۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۷۴۴۴۸۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

آمریکا به دنبال تشدید جنگ روانی و شناختی است

آمریکا به دنبال تشدید جنگ روانی و شناختی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی از آمریکا و اسرائیل به عنوان فرعون‌های زمان نام برد و گفت: آمریکا به دنبال تشدید جنگ روانی و شناختی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در جمع دانش آموزان دبستان دخترانه شهید روحانی گفت: فریب تبلیغات دشمن را نخورید و بدانید آمریکا و اسرائیل دشمن ما هستند.

وی امنیت امروز ایران را مدیون مقاومت هشت سال دفاع مقدس و مبارزه و شکست داعش دانست و بر لزوم بصریت افزایی تأکید کرد و افزود: آمریکا به دنبال خراب کردن ذهن نسل امروز و تشدید جنگ روانی و شناختی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: دشمن در جنگ روانی و شناختی خود به دنبال این است که جای جلاد و شهید را عوض کند تا ذهن نسل نوجوان و جوان را از بمباران مناطق مسکونی، بیمارستان‌ها و مدارس غزه که توسط اسرائیل و به فرمان و حمایت آمریکا انجام می‌شود منحرف کند.

وی در ادامه به رحمت رحمانی و رحمت رحیمی خدا اشاره کرد و ادامه داد: رحمت رحمانی خدا شامل همه انسان‌های خوب و بد می‌شود و همه از نعمت‌های خداوند به صوریت یکسان استفاده می کنند، از این رو انسان‌های خوب و بد همه از غذا و هوا و آب به صورت یکسان استفاده می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: در رحمت رحمانی خدا حتی اسرائیلی‌ها که در بمباران غزه کودکان را قتل عام می‌کنند و مساجد، بیمارستان‌ها و مدارس را بمباران می‌کند از همه نعمت‌های خداوند مانند انسان‌های موحد به صورت یکسان استفاده می‌کنند، اما رحمت رحیمی خداوند فقط شامل انسان خوب و موحد خداوند است.

وی همچنین از آمریکا و اسرائیل به عنوان فرعون‌های زمان نام برد و افزود: آمریکا و اسرائیل نمی‌خواهند خدا حاکم شود و می خواهند همه از آن‌ها تبعیت کنند و آن‌ها خود را کدخدا و حاکم دنیا می‌دانند، اما امام زمان (عج)، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب خداوند را حاکم مطلق برجهان می‌دانند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی طاغوت در ایران حاکم بود، اما با قیام امام خمینی (ره) و حمایت مردم ایران طاغوت سرنگون شد و نظام اسلامی حاکم شد و امروز که نزدیک به نیم قرن از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و طی این مدت همواره آمریکا و اسرائیل با جمهوری اسلامی ایران دشمنی کرده اند.

وی جنگ تحمیلی ۸ ساله، تجهیز داعش و ترور شخصیت‌ها و دانشمندان ایرانی را از جمله جنایات آمریکا و اسرائیل دانست و ابراز داشت: امنیت امروز ما به دلیل مقاومت هشت ساله دفاع مقدس و مبارزه با داعش و شکست دادن داعش است.

نماینده ولی فقیه در کاشان از حجاب به عنوان یکی از مصادیق ایمان نام برد و با تأکید بر تقویت ایمان اظهار داشت: مراقب باشید دشمن را خوب بشناسید و فریب تبلیغات آمریکا و اسرائیل را نخورید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات