۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۷۴۴۷۷۰
رئیس اداره امور پژوهشگران حوزه‌ خواهران خبر داد؛

آغاز امتیازدهی و تعیین رتبه خودکار طلاب خواهر پژوهشگر در سامانه نجم

آغاز امتیازدهی و تعیین رتبه خودکار طلاب خواهر پژوهشگر در سامانه نجم
رئیس اداره امور پژوهشگران حوزه‌های علمیه خواهران از آغاز امتیازدهی و تعیین رتبه خودکار طلاب خواهر پژوهشگر در سامانه نجم خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم برجی نژاد، رئیس اداره امور پژوهشگران حوزه های علمیه خواهران از مرحله جدید شناسایی و رتبه بندی پژوهشگران خبر داد و عنوان کرد: پس از اعلام مرحله سراسری این فراخوان، خواهران حوزوی پژوهشگر سراسر کشور (اعم از اساتید، دانش‌آموختگان و طلاب) با مراجعه به سامانه نجم اطلاعات پژوهشی خود را ثبت و مستندات مربوطه را بارگذاری کردند و معاونین پژوهشی مدارس و استان پس از مرحله ثبت نام، فعالیت‌های پژوهشی را تایید یا رد نمودند.

وی اضافه کرد: اداره امور پژوهشگران معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با همکاری و همت اداره کل ایجاد و گسترش سامانه‌های این مرکز، طراحی امتیازدهی خودکار و رتبه بندی پژوهشگران تأیید شده را به مرحله اجرا رساندند.

رئیس اداره امور پژوهشگران حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: رتبه‌های پژوهشی، در دو مدل جداگانه نمایش داده می‌شود؛ یک نوع آن با معیارهای رتبه بندی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تعریف شده است و نوع دیگر آن با شروط آیین نامه شناسایی، شبکه‌‏سازی و پشتیبانی پژوهشگران منطبق است.

وی اظهار کرد: با اتمام روند امتیازدهی و رتبه‌بندی پژوهشگران به صورت سیستمی و هوشمند، فرآیند انتقال اطلاعات رتبه پژوهشگران به مرکز خدمات به صورت وب سرویسی جهت بهره‌مندی از طرح هدفمندی خدمات در حال تکمیل و اجرا است.

ارسال نظرات