۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۷۴۴۹۹۰
معاون فرهنگی اجتماعی فراجای قم در بازدید از رسا:

درصدد افزایش ارتباط پلیس با مردم هستیم

درصدد افزایش ارتباط پلیس با مردم هستیم
سرهنگ فرحبخش تحقق پلیس جامعه محور را در رأس تلاش های همه فرماندهان نیروی انتظامی دانست و از تقویت معاونت فرهنگی-اجتماعی و اقدامات فرهنگی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در قم، سرهنگ محمدرضا فرحبخش معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی قم در جریان بازدید از خبرگزاری رسا بر ضرورت حضور فرماندهی انتظامی استان در خبرگزاری و آشنایی با فعالیت های این مجموعه تأکید کرد.

وی با بیان اینکه مجموعه خبرگزاری رسا به صورت موضوعی به اخبار نگاه می کند از لزوم برگزاری جلسات و توافق با این رسانه حوزوی سخن گفت و ادامه داد: لازم است در حرف ها و نتایج به هم نزدیک شویم تا در فعالیت های خود پیوست خبری و جنبه دینی داشته باشیم؛ صحنه جنگ به اذهان و افکار رسیده و بیشتر جنگ ها جنگ شناختی است، از این رو لازم است در این حوزه همکاری هایی شکل بگیرد.

فرحبخش اکثر اقدامات پلیس را فرهنگی دانست و ادامه داد: معاونت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی بر اساس نقش فرهنگی خود تلاش دارد ارتباط پلیس با مردم را افزایش دهند و مردم را از اتفاقات، اقدامات نیروی انتظامی و نتایج آن مطلع کنند. اطلاع رسانی به مجامع و مساجد در دستور کار ما قرار دارد و به جد پیگیری می شود.

وی پلیس جامعه محور را تلاش همه فرماندهان نیروی انتظامی به خصوص سردار رادان دانست و افزود: با تقویت معاونت اجتماعی در سالیان اخیر تلاش شده تا ارتباط مردم با پلیس بیشتر شود. لازم است بتوانیم قدمی در جهت کاهش آسیب های اخلاقی در همکاری با مجموعه های توانمند داشته باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان قم یکی از مشکلات را آسیب های اقتصادی و قاچاق کالا دانست و تصریح کرد: قاچاق‌برها لوازم و اسباب قاچاق را حمل می کنند که لازم است مبارزه ای جدی با این اقدامات صورت بگیرد؛ تولیدکننده های داخلی در حال ورشکستگی هستند و راهی جزء مبارزه با این پدیده نداریم.

وی با اشاره به لزوم پیشگیری از سرقت با استفاده از آموزش های لازم اظهار داشت: 80 درصد سرقت ها از بی توجهی مالکین است و رسانه ها و به خصوص خبرگزاری رسا می خواهم زبان ناجا باشند تا این آسیب ها را کم شود.

فرحبخش در پایان با بیان اینکه درصد قابل توجهی از شکایات و پرونده ها حقوقی و خانوادگی است، تصریح کرد: در حوزه خانواده متخصصینی در کلانتری ها حضور دارند و به مراجعین مشاوره می دهند.

ارسال نظرات