۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۷۴۵۲۱۹

تقدیر مدیرکل ارشاد کاشان از توجه دولت سیزدهم به جایگاه حقیقی مقوله فرهنگ

تقدیر مدیرکل ارشاد کاشان از توجه دولت سیزدهم به جایگاه حقیقی مقوله فرهنگ
اصفهان – ضابطی گفت: قطعاً با رویکرد رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرجعیت فرهنگی کشور که در دولت‌های قبل تنزل یافته بود به جایگاه اصلی خود بازگردانده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سعید ضابطی پیش از ظهر امروز درهفتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی که به مناسبت روز شورای فرهنگ عمومی در فرمانداری ویژه شهرستان کاشان برگزار شد گفت: هدف از برگزاری این جلسه تبیین نقش و جایگاه شورای فرهنگ عمومی و ارتقای و اهمیت مقوله فرهنگی است.

وی با اشاره به محور‌های ۱۲ گانه درخصوص شورای فرهنگ عمومی، این شورا را قرارگاه فرهنگی شهرستان دانست و افزود: قرارگاه فرهنگی شهرستان با هدف تغییر دیدگاه از تصدی گری به نظارتی برای عملیاتی شدن و کسب نتیجه مصوبات است.

ضابطی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده ابراز امیدواری کرد شورای فرهنگ عمومی شهرستان بتواند تأثیرگذاری زیادی در سیاست گذاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان داشته باشد.

وی ادامه داد: قطعاً با رویکرد رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرجعیت فرهنگی کشور که در دولت‌های قبل تنزل یافته بود به جایگاه اصلی خود بازگردانده می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان ابراز امیدواری کرد: همان گونه که ۳۵ عنوان برنامه ارائه شده از سوی سازمان‌ها و ادارات این شهرستان پیرامون موضوع «پایداری بنیان خانواده و زیست عفیفانه» عملیاتی شده است، دیگر دستگاه‌ها نیز سریع‌تر در برنامه ریزی‌های درون سازمانی خود برنامه‌های اثرگذار و عملیاتی با موضوع «پایداری بنیان خانواده و زیست عفیفانه» را ارائه و اجرایی کنند.

لازم به ذکر است، درهفتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی که به مناسبت روز شورای فرهنگ عمومی برگزار شد، یک جلد کتاب «مفاتیح نامه» به اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان اهدا شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات