۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۷۴۵۳۸۸
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم تقویت روحیه نیروهای هلال احمر برای مقابله با حوادث

لزوم تقویت روحیه نیروهای هلال احمر برای مقابله با حوادث
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی رو به رو شدن نیرو‌های هلال احمر با حوادث غیر مترقبه و ناگوار را نیازمند تقویت روحی آن هم با اعتماد به سنت‌های خداوند دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با مدیرکل هلال احمر استان اصفهان گفت: امام صادق می‌فرماید، یک دور طواف خانه کعبه سبب بخشیده شدن ۶ هزار گناه، ۶ هزارحسنه و ۶ هزار ارتقای درجه دارد و این در حالی است که ارزش برآورده کردن حاجت مومن و کمک به مومنان در حوادث و تامین معیشت ۱۰ برابر یک دور طواف کعبه است.

وی به نقش مهم هلال احمر در خارج از کشور اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از بهترین شیوه‌های معرفی اسلام و جمهوری اسلامی ایران به مردم جهان کمک‌ها و امداد‌های هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به مردم جهان در حوادث غیر مترقبه است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: ظهور دیر یا زود محقق خواهد شد، اما قبل از آن بستر اجتماعی ظهور باید آماده شود و آماده شدن بستر اجتماعی ظهور نیز در گرو آشنایی با اسلام است که یک روش آن تأکید رهبر معظم انقلاب به پررنگ کردن پیاده روی اربعین است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: حضور بیش از ۲۰ میلیون نفر در پیاده روی اربعین حسینی امروز سبب شده است تا امام حسین بین المللی شود و از این طریق مردم جهان با اسلام آشنا شوند.

وی حضور طلاب خارجی در جامعه المصطفی قم و تبلیغ آن‌ها برای اسلام، کار‌های عام المنعه، خدمات اجتماعی و وجدان کاری را از جمله راه‌های معرفی اسلام به جهان اعلام کرد و ابراز داشت: یکی از اقدامات فرقه بهائیت برای جذب افراد انجام کار‌های عام المنعه و خدمات اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان روبرو شدن نیرو‌های هلال احمر با حوادث غیر مترقبه و ناگوار را نیازمند تقویت روحی آن هم با اعتماد به سنت‌های خداوند دانست و افزود: اگرانسان به سنت خداوند که قانون حاکم برکار‌های خدا و سنت الله است اعتقاد داشته باشد هیچگاه دچار یاس و نا امیدی و ترس نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی حوادث امروز غزه را عسر و بیداری ناشی از آن را یسر دانست و اظهار داشت: حوادث امروز غزه، عسرو غصه سنگین و طاقت فرسایی است که هر چهار دقیقه یک فلسطینی به شهادت می‌رسد، اما دورن عسر، یسراست که سبب بیداری جهانی می‌شود، از این رو امروز شاهد اجتماعات عظیم اعتراضی مردم در کشور‌های دنیا و کمک به بستر اجتماعی برای ظهور و شکایت از ظلم هستیم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات